Для визначення стратегії поведінки підприємства  на ринку та цілей планування необхідно проаналізувати зовнішнє і внутрішнє середовище підприємства ПСП «Перемога». Аналіз зовнішнього середовища передбачає глибоке вивчення постачальників ресурсів, покупців продукції, наявності ринків збуту, існуючих технологій, конкурентів, законодавства, можливостей фінансування та інших складових середовища.

Аналіз внутрішнього середовища передбачає корпоративний аналіз самого підприємства, тобто його забезпечення ресурсами, конкурентоспроможності продукції, технологій, що застосовуються для виробництва продукції, забез­печення кваліфікованим персоналом, місця підприємства в галузі, можливостей розширення його діяльності, управлінської і виробничої структур.

Іноді такий комплексний аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища підприємства називається СВОТ–аналізом (SWOT: S – strengths – сильні сторони, W – weaknesses – слабкі сторони, O – opportunities – можливості, T – threats – загрози).

Цей прийом планування особливо придатний для сільськогосподарського виробництва, оскільки в ньому, на відміну від інших галузей економіки, переплітаються найрізноманітніші, часто непрогнозовані чинники впливу на виробничу діяльність. [46]

СВОТ–аналіз передбачає:

-       аналіз сильних сторін підприємства: його позитивні характеристики (наприклад, ефективна технологія, вигідне розташування, наявність ноу–хау, патентів, висока кваліфікація персоналу, досвід господарювання, вигідні партнери, домінуюче становище на ринку, лідерство за рівнем витрат або наявність власної збутової мережі, тобто всі властивості, притаманні даному підприємству, що можуть створити сприятливі умови для успіху);

-       аналіз слабких сторін підприємства: всі ті характеристики підприємства, які за певних умов можуть ускладнити підприємницьку діяльність, створити загрозу успіху та підвищити ризик (наприклад, низька кваліфікація персоналу, відсутність досвіду господарювання, застаріла технологія, низький попит на продукцію, нестача фінансів, капіталу, відсутність ефек­тивного менеджменту, потужні конкуренти, низька ринкова частка);

-       аналіз можливостей підприємства: наявність певних умов або характеристик, властивих підприємству, які можуть забезпечити успіх (наприклад, можливість збільшення ринкової частки, несприятливий час для конкурентів, зростання попиту на продук­цію, можливість диверсифікації діяльності, незначний ризик діяль­ності, можливості укладення вигідних довгострокових контрактів тощо);

-       аналіз загрозливих чинників для підприємства: наявність умов, які унеможливлюють діяльність підприємства або значно її ускладнюють (наприклад, несприятливе законодавство, неврегульовані юридичні питання, ненадійні партнери, вихід на ринок потужного конкурента, орієнтація на товар, який має тимчасовий попит, несприятливі погодні прогнози, зниження попиту, поширення хвороб, проти яких немає ефективного засобу боротьби тощо).

Кваліфіковане застосування СВОТ–аналізу дозволяє правильно зорієнтувати підприємство та його діяльність, обрати відповідні тактику і стратегію. Ця методика широко використовується в умовах ринкової економіки. На рис. 2.1 схематично зображено аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства.

Важливою складовою частиною діагностики кризових явищ та загрози банкрутства є моніторинг стану зовнішнього середовища підприємства та прогнозування очікуваних змін у ньому. Це зумовлюється декількома причинами:

1. Саме зовнішнє середовище, невідповідність підприємства до вимог зовнішніх контрагентів здебільшого спричиняють появу та розвиток кризових явищ.

 

 

 

Рис. 2.1. Аналіз зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства

 

2. Стан та напрям розвитку зовнішнього середовища основною мірою визначають можливості підприємства щодо локалізації кризи та виходу з неї. Погіршення зовнішнього середовища є потужним каталізатором прискорення розвитку кризи, аж до банкрутства та ліквідації суб’єкта підприємництва.

3. Розробляючи антикризові заходи, необхідно враховувати стан та прогноз розвитку зовнішнього середовища, забезпечувати їх адекватність та часову відповідність до процесів, що відбуваються за межами підприємства.

Зібравши максимальну інформацію про фактори зовнішнього середовища, її оцінюють і визначають загрози та можливості даного середовища. Важливо не лише визначити загрози і можливості, а й дати їм оцінку з точки зору важливості та ступеня впливу на стратегію підприємства.

Для оцінювання можливостей використовують метод позиціонування кожної конкретної можливості на матриці можливостей (табл. 2.9).

Таблиця 2.9

Матриця можливостей

Ймовірність використання можливості

Вплив

сильний

помірний

слабкий

Висока

Поле №1

Поле №2

Поле №3

Середня

Поле №4

Поле №5

Поле №6

Низька

Поле №7

Поле №8

Поле №9

 

Таким чином, імовірність використання можливостей у різних полях наступні: № 4, 1, 2 – великий шанс для підприємства, повинні обов'язково бути використані; № 8, 6, 9 – не заслуговують на увагу; № 7, 5, 3 – використовуються лише за наявності достатньої кількості ресурсів.

Аналогічно позиціонують і загрози (табл. 2.10).

Таблиця 2.10

Матриця загроз

Ймовірність реалізації загрози

Можливі наслідки:

руйнування

критичний стан

важкий стан

«легкі удари»

Висока

Поле № 1

Поле № 2

Поле № 3

Поле № 4

Середня

Поле № 5

Поле № 6

Поле № 7

Поле № 8

Низька

Поле № 9

Поле № 10

Поле № 11

Поле № 12

 

Загрози, що потрапили на поля, наступні: № 1, 2, 5 – дуже небезпечні, їх усувають негайно; № 3, 6, 9 – теж треба усувати якнайшвидше (в другу чергу); № 4, 7, 10 – потрібно тримати під контролем (усувати в третю чергу); № 8, 11, 12 – незначні, але їх також не можна ігнорувати.

В таблиці 2.11 приведено схему аналізу мікросередовища м'ясного цеху, який розташован на тереторії с. Перемога і входить в структуру ПСП

Таблиця 2.11

Схема аналізу мікросередовища м'ясного цеху

Елементи

мікро

середовища

Фактори впливу на підприємство

Можливий прояв факторів

на підприємстві в стратегічному періоді

+ можливості

– загрози

1. Конкурентне середовище, конкуренти

1.1. Можлива поява нових міні–цехів з виробництва м'ясопродуктів

– Посилення конкуренції

– додаткові витрати на підвищення якості продукції

 

 

1.2. Зниження цінового характеру конкуренції іт. д.

– втрата конкурентної переваги

2. Покупці

 

2.1. Зростання доходів сегмента малозабезпечених сімей

– зростання попиту на продукцію і її випуску

 

+

2.2. Зміна мотивації масового покупця з низької ціни на якість продукції і т. д.

– додаткові витрати на підвищення якості продукції

3. Партнери

 

3.1. Заява одного з компаньйонів (співзасновників) про вихід з підприємства зі своїм паєм.

зменшення статутного капіталу, зміна структури виробництва

3.2. Співвласником підприємства стає редактор провідної газети і т.д.

– зростання рекламування та зростання іміджу підприємства

+

4. Постачальники

4.1. Підвищення тарифів постачальниками енергоресурсів

– Зростання собівартості, зниження прибутковості

4.2. Зниження ціни на худобу (сировину) і т. д.

– Зниження собівартості, зростання прибутковості

+

5. Інші   елементи мікро середовища (місцеві органи партій, громадських організацій, влади)

5.1. Активізація профспілок із захисту інтересів робітників

– Зростання витрат на соціальні потреби

–+

5.2. Проведення місцевою владою тендеру на поставку м'ясопродуктів закритим установам

– Зростання обсягів збуту, гарантований збут частини  продукції

+

 

 

З урахуванням попередніх теоретичних досліджень можна запропонувати концептуальну модель мониторингу зовнішнього середовища підприємства ПСП «Перемога»:

1. Структурування зовнішнього середовища підприємства, визначення найвагоміших чинників, що потребують дослідження.

2. Визначення «критичних точок» – найбільш важливих елементів середовища та меж аналізу зовнішнього середовища.

3. Збирання інформації, необхідної для проведення дослідження.

4. Визначення методичного інструментарія дослідження (методи прогнозування, моделювання, оцінки наслідків, експертні методи).

5. Проведення дослідження та узагальнення отриманих висновків.

Результати розрахунку коефіцієнта ворожості зовнішнього середовища (діапазон від 0 до 1) можуть використовуватися не тільки для визначення потенціалу виживання підприємства ПСП «Перемога» в умовах жорсткої конкуренції при вступі України до СОТ, але й для формування загальних висновків стосовно формування або зміни стратегії діяльності підприємства.

 

 

Курсовые дипломные

Если вас интересуют курсовые, дипломные и другие работы на заказ, обязательно стоит обратится в 5balov.com.ua. Мы сотрудничаем со специалистами в самых разных отраслях науки. От агроконсалтинга, до романо-германской филологии, от журналистики, до организации торговли. И все курсовые, дипломные и другие работы, которые будут вам заказаны — будут выполнены только специалистами, узкопрофильными знатоками, так что ваша работа получит высший бал.

Естественно, что перед сдачей лучше всего подготовится по уже выполненной для вас работе, чтобы предзащита выглядела как можно более уверенней. Однако это — капля в море, если говорить об усилиях, которые бы потребовались на полноценное написание.

Однако, при этом, если вы заказываете курсовые, дипломные или другие типы работ у нас — всё будет выполнено в предельно сжатые сроки. Это связано отнюдь не со спешкой и не с небрежностью, а наоборот — с огромным опытом, который наработали наши специалисты в создании действительно качественных дипломных и курсовых работ. Более того, кроме опыта, на нашей стороне — фактографическая база и уникальные материалы, так что вы сможете предстать перед вашими преподавателями в правильном свете.

Естественно, лучше выполнять работы самостоятельно, однако далеко не всегда это возможно, в виду ограниченного количества свободного времени и очень плотного графика. Именно для того, чтобы решить подобные проблемы, мы и работаем.

Вы всегда можете на нас рассчитывать. И даже если до сдачи осталось совсем и совсем немного времени — обращайтесь. У нас в запасе очень много наработок, которые позволят создать курсовую или дипломную работу в невероятно сжатые сроки совершенно без потери качества.

Кстати, такая работа будет целиком и полностью оформлена в академическим ключе, что очень важно. Ведь при сдаче работы, оценочная комиссия будет очень серьезное внимание уделять не только содержанию и тому, как вы овладели материалом, но и на то, как именно оформлена работа. С нами всё будет действительно идеально.

Заказать курсовые дипломные

Где заказать дипломные курсовые?

Перед многими специалистами, которым скоро «светит» выполнение дипломной работы, стоит один вопрос – выполнять ли дипломную работу самому или заказать у человека, который сделает это быстро и правильно? С одной стороны, совесть подсказывает, что лучше и честнее будет выполнить дипломную работу самому. Да, в этом есть положительные моменты – Вы будете знать курсовую дипломную от А до Я, каждую его строчку и цифру, и всегда легко ответите на любой вопрос экзаменационной комиссии. Но, как показывает практика, лишь часть студентов может выполнить дипломную работу правильно и без ошибок, а также правильно составить приветственную речь. Всем стальным приходится просить помощи более грамотных в этом вопросе людей, и, зачастую, это не дипломные руководители. Тем более, такой способ отнимает большое количество времени и денег.

Чтобы избежать потери времени и нервотрепки, можно попробовать другой способ – сразу обратиться к специалисту, который поможет Вам разработать курсовые дипломные правильно, без ошибок, и срок. Все требования Вашего высшего учебного заведения будут соблюдены, если Вы обратитесь к специалистам, выполняющим работы на нашем сайте. Они выполнят курсовые дипломные на заказ абсолютно любой сложности и в кратчайшие сроки, и, самое главное – цена дипломной работы Вас приятно порадует.

Вы можете заказать не только курсовые дипломные, но и рецензию к ним, а также полный доклад, который, как известно, намного важнее самой дипломной работы. Доклад, который Вы предоставляете комиссии – это лицо Вашей курсовой дипломной работы, и именно от него зависит, насколько успешно Вы защититесь. Поэтому, если Вы не уверенны в своих силах, лучше довериться профессионалу, который верно расставит приоритеты Вашей дипломной работы в докладе.

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Амур
    Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
     
  • Алина
    Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
     
  • Олег
    Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...