4290.Курсова робота з предмету маркетингові дослідження на тему: Дослідження споживачів товарів ТОВ «АТБ-МАРКЕТ»
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ТОВАРІВ ПІДПРИЄМСТВА 5
1.1.Основні підходи до поведінки споживачів 5
1.2.Моделі поведінки споживачів 10
1.3.Сегментування споживачів товарів підприємства 14
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ СПОЖИВАЧІВ ТОВАРІВ ТОВ «АТБ-МАРКЕТ» 18
2.1. Характеристика діяльності підприємства 23
2.2. Аналіз маркетингової діяльності ТОВ «АТБ-Маркет» 29
2.3.Діагностика споживачів та розробка портрету цільової групи «АТБ-Маркет» 34
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМИ ФОРМУВАННЯ ЛОЯЛЬНОСТІ СПОЖИВАЧІВ ТОВАРІВ «АТБ-МАРКЕТ» 46
ВИСНОВКИ 46
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 56