Курсова робота. Фундаментальний маркетинг
ЗМІСТ
ВСТУП..............3
РОЗДІЛ 1. АНАЛІЗ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ВАТ "СУМСЬКЕ НВО ім. М.В. ФРУНЗЕ"
1.1. Стисла характеристика підприємства ВАТ «Сумське НВО ім. М.В. Фрунзе», його діяльність на товарному ринку..........5
1.1.1 Стисла історія підприємства..........5
1.1.2. Ринок, його характеристика, динаміка та тенденції. Попит, його генезис, характеристика та особливості..6
1.2. Аналіз внутрішнього середовища підприємства........8
1.3. Аналіз товарного асортименту.13
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ МАРКЕТИНГОВОГО СЕРЕДОВИЩА ПІДПРИЄМСТВА ВАТ «Сумське НВО ім. М.В. Фрунзе»..........17
2.1.Аналіз макромаркетингового середовища...........17
2.2. Аналіз мікромаркетингового середовища......23
2.2.1. Аналіз споживачів..................23
2.2.2. Аналіз конкуренції............28
2.2.3. Аналіз постачальників........33
2.2.4.Аналіз посередників..........34
2.2.5. Контактні аудиторії........35
2.3. Висновки за результатами аналізу маркетингового середовища...............37
2.3.1. Зведені таблиці маркетингового середовища.......................37
2.3.2. Висновки відносно маркетингової проблеми чи можливості..........39
2.3.3. Аналіз можливостей і загроз........42
2.3.4. Результати SWOT-аналізу......43
2.3.5. Релевантна модель конкурентної поведінки..........43
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО КОРЕГУВАННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ підприємства ВАТ «Сумське НВО ім. М.В. Фрунзе».............45
3.1 Ринкова стратегія підприємства..............45
3.2. Продуктова стратегія........45
3.3. Економічна оцінка запропонованих рекомендацій.........48
ВИСНОВКИ.................49
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ50