1207. Створення маркетингової інформаційної системи на підприємстві
ЗМІСТ
ВСТУП..3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПОБУДОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ..5
1.1.Сутність і значення інформації в маркетинговій діяльності підприємств..5
1.2.Маркетингові дослідження як основна складова маркетингової інформаційної системи...8
1.3.Значення інформаційних ресурсів підприємства у його конкурентоспроможності в сучасних економічних умовах..13
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ФОРМУВАННЯ СТРУКТУРИ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ У ТОРГОВОМУ ПІДПРИЄМСТВІ..18
2.1.Аналіз стану організації маркетингової інформаційної системи торгового підприємства..18
2.2.Дослідження потоків торговельної інформації на підприємстві..20
2.3. Ефективність формування маркетингової інформаційної системи торгового підприємства..24
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОРГОВОГО ПІДПРИЄМСТВА НА ОСНОВІ МАРКЕТИНГОВОЇ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СИСТЕМИ..28
3.1.Покращення роботи торгового підприємства на основі використання сучасних інформаційних технологій..28
3.2.Формування системи показників інформаційних наборів даних для оптимальної роботи торгового підприємства..32
3.3.Оцінка інформаційного ризику торгового підприємства..35
ВИСНОВКИ..38
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..40