1214. Формування іміджу підприємства, його оцінювання та шляхи покращення
ЗМІСТ
ВСТУП.........6
РОЗДІЛ 1. НАУКОВІ ЗАСАДИ ВИНИКНЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ПОНЯТТЯ „ІМІДЖ ПІДПРИЄМСТВА”....................9
1.1. Семантичні аспекти та історичні передумови виникнення поняття “імідж”..................9
1.2. Структура іміджу, класифікація його типів та засоби побудови....................17
1.3. Поняття “імідж страхової компанії”........................26
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТА ОЦІНКА ІМІДЖУ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ «УНІВЕРСАЛЬНА».........43
2.1. Аналіз системи формування іміджу страхової компанії «Універсальна»43
2.2. Система професійного кадрового забезпечення як складова механізму формування іміджу страхової компанії «Універсальна»..............74
2.3. Дослідження сприйняття клієнтами іміджу компанії...........85
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ПОКРАЩЕННЯ ІМІДЖУ СТРАХОВОЇ КОМПАНІЇ «УНІВЕРСАЛЬНА»..............95
3.1.Результати дослідження сприйняття іміджу клієнтами.......95
3.2.Напрямки вдосконалення механізму формування іміджу страхової компанії «Універсальна» та їх економічна ефективність.........112
ВИСНОВКИ........124
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ.............129