1283. Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства за результатами досліджень
Зміст
ВСТУП..3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА..6
1.1.Визначення, поняття і критерії маркетингової діяльності підприємства..6
1.2.Чинники розвитку та роль маркетингу в діяльності підприємства..21
1.3.Роль маркетингових досліджень у вдосконаленні діяльності підприємства..33
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ПОДОРОЖІ ПЕРШОГО КЛАСУ»
2.1.Аналіз ринку функціонування підприємства..38
2.2.Загальна характеристика маркетингової діяльності ТОВ «Подорожі Першого класу»..45
2.3.Організація та проведення дослідження для підприємства..56
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА «ТОВ «ПОДОРОЖІ ПЕРШОГО КЛАСУ»..63
3.1.Пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства..63
3.2.Програма реалізації шляхів вдосконалення маркетингової діяльності ТОВ «Подорожі першого класу»..79
3.3.Запровадження маркетингової служби на підприємстві ТОВ «Подорожі Першого класу»..86
Висновки...90
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..94
ДОДАТКИ..98