1336.Стандартизація і сертифікація
ЗМІСТ
Вступ.............3
1.Види безпеки, які враховуються у системі обов’язкової сертифікації, їх характеристика, підходи до визначення в Україні та у світі........4
2.Проблема сертифікації систем якості (досвід TQM)............8
3.Роль Української асоціації якості. Значення добровільної сертифікації товарів для максимізації захисту прав споживачів.....13
Висновки.............18
Список використаної літератури.........20
1. Назвіть види стандартизації:
1. Міжнародна, національна, регіональна.
2. міжнародна, національна, республіканська.
3. національна, регіональна, республіканська.
4. міжнародна, республіканська, регіональна.
2. Результатом діяльності в галузі стандартизації є:
1. Розробка стандартів та інших НД.
2. Створення міжгалузевих систем стандартизації.
3. Отримання інформації про об'єкти стандартизації.
4. Нагляд за впровадженням і додержанням стандартів.
3. Назвіть методи стандартизації:
1. Типізація, взаємозамінність, агрегатування, динамічність;
2. Уніфікація, взаємозамінність, агрегатування, спеціалізація, динамічність.
3. Уніфікація, типізація, взаємозамінність, агрегатування, спеціалізація.
4. Уніфікація, типізація, агрегатування, спеціалізація, динамічність.
4. На якому принципі ґрунтується випереджаюча стандартизація?
1. Плановість.
2. Перспективність.
3. Оптимальність.
4. Динамічність.
5. Які стандарти діють на території України і застосовуються усіма підприємствами незалежно від форми власності та підпорядкування?
1. СТУ.
2. ДСТУ.
3. ГСТУ.
4. СОУ.
6. Який нормативний документ регулює відносини між постачальником (виробником) і споживачем (замовником)?
1. ДСТУ.
2. ТУ.
3. СОУ.
4. ГСТУ.
7. Що покладено в основу поділу стандартів на види?
1. Об'єкт, галузь застосування.
2. Об'єкт, зміст.
3. Зміст, галузь застосування.
4. Склад, галузь застосування.
8. Назвіть строк перевірки та перегляду стандартів:
1. Через 2 роки.
2. Через 5 років.
3. Через 3 роки.
4. Через 10 років.
9. Який орган ІSO розробляє проекти міжнародних стандартів і міжнародні рекомендації в галузі стандартизації?
1. Виконавчий комітет.
2. Технічний комітет.
3. Рада ІSO.
4. Генеральна асамблея.
10. Який вид метрології є правовою основою забезпечення єдності вимірювань у країні?
1. Теоретична.
2. Законодавча.
3. Прикладна.
4. Наукова.
11. Для вимірювання об'єктів застосовують такі методи:
1. Органолептичний, інструментальний.
2. Порівняння з мірою, безпосередньої оцінки.
3. Порівняння з мірою, органолептичний.
4. Безпосередньої оцінки, органолептичний.
17. Різновидами вимірювань методу порівняння є:
1. Органолептичний, інструментальний, соціологічний.
2. Евристичний, соціологічний, інструментальний.
3. Органолептичний, евристичний, інструментальний.
4. Органолептичний, евристичний, соціологічний.
18. Який різновид вимірювання є найбільш об'єктивним (точним)?
1. Органолептичний.
2. Експертний.
3. Інструментальний.
4. Евристичний.
19. Яке визначення має термін "якість продукції"?
1. Відповідність продукції вимогам нормативної документації.
2. Сукупність характеристик об'єкта стосовно його здатності задовольняти встановлені та передбачувані потреби.
3. Об'єктивна особливість продукції, яка може виявлятися під час її створення, експлуатації чи споживання.
4. Відношення сумарного корисного ефекту від експлуатації чи споживання продукції до сумарних витрат на її створення, експлуатацію чи споживання.
24. Показники якості продукції залежно від кількості властивостей, що характеризуються, бувають:
1. Одиничні, визначальні.
2. Одиничні, комплексні.
3. Комплексні, визначальні.
4. Визначальні, базові.
25. До суб'єктивних чинників, які впливають на якість продукції, належать:
1. Діяльність людини, якість праці.
2. Діяльність людини, випробування продукції.
3. Діяльність людини, технологія виробництва.
4. Якість праці, технологія виробництва.
26. На якість праці людини впливають:
1. Рівень освіти, психофізіологічний стан, професійна майстерність, заінтересованість; взаємовідносини з керівником.
2. Рівень освіти, умови праці, психофізіологічний стан, професійна майстерність, заінтересованість.
3. Рівень освіти, умови праці, професійна майстерність, заінтересованість, взаємовідносини з керівником.
4. Рівень освіти, умови праці, психофізіологічний стан, заінтересованість, взаємовідносини з керівником.
27. Система управління якістю на підприємстві – це:
1. Економічно-фінансова система.
2. Організаційно-технічна система.
3. Організаційно-економічна система.
4. Інформаційно-технологічна система.
28. На підприємстві система управління якістю продукції охоплює:
1. Діяльність відділу технічного контролю.
2. Виробничий процес.
3. Діяльність органів управління.
4. Усі сторони діяльності підприємства.
29. Головним елементом системи управління якістю продукції є:
1. Підготовка персоналу.
2. Управління виробничим процесом.
3. Контроль якості.
4. Управління системою.
30. У міжнародному торговельно-економічному співробітництві важливе значення має:
1. Забезпечення якості продукції.
2. Об'єктивна оцінка якості продукції.
3. Надійність продукції.
4. Управління якістю продукції.
31. В якій країні було розроблено ідею та принципи управління якістю?
1. Японія.
2. Франція.
3. США.
4. Німеччина.