1342.Туроперейтинг індивідуального туру до країн Південно-Східного регіону (Єгипет)
ЗМІСТ
ВСТУП..3
РОЗДІЛ І. СУТНІСТЬ ТА МАРКЕТИНГОВІ АСПЕКТИ РОЗРОБКИ ІНДИВІДУАЛЬНОГО ТУРУ ДО ЄГИПТУ..5
1.1. Оцінка попиту на індивідуальні тури до Єгипту і портрет потенційного клієнта..5
1.2. Оцінка пропозиції..7
1.3. Набір вимог до процесів обслуговування туристів під час подорожі..9
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ I..10
РОЗДІЛ II. ПРОЕКТ ТУРУ..11
2.1.Інформаційне забезпечення програми туру..11
2.1.1. Умови в’їзду та можливі варіанти доставки туристів в країну..14
2.1.2. Оцінка туристичної території..16
2.2. Форма туру та схема маршруту..22
2.3. Пакет послуг..23
2.4. Програма та організаційно-технічне забезпечення туру..25
2.5. Економічне обгрунтування проекту туру..27
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ II..32
РОЗДІЛ III. МАРКЕТИНГ НОВОГО ТУРУ..34
3.1.Позиціювання та просування нового туру..34
3.2.Рекламно-інформаційна підтримка..35
ВИСНОВКИ ДО РОЗДІЛУ IІІ..38
ВИСНОВКИ..39
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..41
ДОДАТКИ..43