1447. Формування попиту населення на товари роздрібного підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП..3
1.Теоретичні засади вивчення і формування попиту населення на товари і послуги продовольчого магазину..6
2.Аналіз господарсько-економічних показників діяльності ФОП..13
3.Характеристика процесу вивчення попиту на товари, що здійснюється на підприємстві..17
4.Дослідження заходів, що провадяться ФОП для формування попиту на свої товари..23
Структура грошових коштів виділених на заходи зі стимулювання збуту..24
5.Огляд діяльності основних конкурентів ФОП та дослідження попиту на їх товари й заходів, що використовуються для формування попиту..27
6. Шляхи удосконалення процесу формування попиту населення на товари ФОП..30
ВИСНОВКИ..36
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ..39