1499. Формування навиків читання у учнів молодших класів корекційної школи
РОЗДІЛ І ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ ОСОБЛИВОСТЕЙ ФОРМУВАННЯ НАВИКІВ ЧИТАННЯ У УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ КОРЕКЦІЙНОЇ ШКОЛИ...............8
1.1. Характеристика читання як виду мовленнєвої діяльності...........8
1.2. Методична складова уроків читання як необхідний фактор формування мовленнєвих умінь і навичок учнів початкових класів.............17
РОЗДІЛ ІІ ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ НАВИЧОК ЧИТАННЯ В УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ КОРЕКЦІЙНОЇ ШКОЛИ...23
2.1.Організація і зміст експериментального дослідження................23
2.2. Перевірка ефективності розвитку навичок читання та зв’язного мовлення молодших школярів допоміжної школи в експериментальному дослідженні...............32
РОЗДІЛ ІІІ КОРЕКЦІЙНО-РОЗВИВАЛЬНА СКЛАДОВА ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ ЧИТАЦЬКИХ НАВИЧОК УЧНІВ МОЛОДШИХ КЛАСІВ ДОПОМІЖНОЇ ШКОЛИ...........38
3.1.Особливості формування звуковимови учнів молодшого шкільного віку допоміжної школи.............38
3.2.Особливості роботи по удосконаленню навичок читання на сучасному етапі розвитку початкової школи...........41
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.............53