1639. Економіко – математичне моделювання (ЕММ)
План
Теоретичні питання..........................................................................................3
8. Основні типи задач оптимального планування.......................................3
22. Побудова моделі оптимального асортименту випуску продукції з урахуванням обмежень...........................................................................................................6
Лабораторні роботи........................................................................................9
Лабораторна робота № 1................................................................................9
Вправа 1. Завдання. Побудуйте і проаналізуйте графік часового ряду, представленого в табл.1 з погляду застосовності методу рухомого середнього.
Вправа 2. Завдання Побудуйте і проаналізуйте графік часового ряду, представленого в табл.3 з погляду застосовності методу експонентного згладжування.
Лабораторна робота № 2..............................................................................12
Завдання Побудуйте і проаналізуйте графік часового ряду, представленого в таблиці за допомогою моделі з адитивною або декомпозиційною (мультиплікативною) компонентою.
Лабораторна робота № 3.....................................................................14
Оптимізація рекламної кампанії – побудова математичної моделі певного об’єкта, виконання розрахунків, оформлення результатів розрахунків.
Метою роботи є отримання навичок вирішення задач лінійного програмування у табличному редакторі Microsoft Excel. У табл. наведено вихідні дані для вирішення задачі оптимізації бюджету рекламної кампанії. У якості критеріїв оптимізації можна використовувати мінімізацію бюджету рекламної кампанії або масимізацію охоплення читачів.
Лабораторна робота № 4.............................................................................19
Завдання 1Для характеристики залежності урожайності кукурудзи від строку збирання урожаю обстежено десять господарств, які належать до однієї природнокліматичної зони, і результати занесено в табл.
Обчислити параметри лінійного рівняння регресії, дати їм економічну інтерпретацію. За допомогою коефіцієнта детермінації визначити тісноту зв’язку між урожайністю кукурудзи та строком її збирання. Перевірити істотність зв’язку між зазначеними ознаками з імовірністю 0,95.
Завдання 3За результатами соціологічного опитування споживачів оцінити щільність зв’язку між сприйняттям ними реклами та придбанням рекламованого товару (табл.8), також результативність реклами.
Лабораторна робота № 5......................................................................22
Завдання 1 Обґрунтувати вибір рішення за допомогою середньозваженого показника ризику. За наведеними даними необхідно визначити ту стратегію (лінію поведінки), яка в порівнянні з іншими є найбільш вигідною (при ).
Завдання 2 Обґрунтувати вибір рішення за допомогою критерію недостатнього обґрунтування Лапласа.
Завдання 3 Обґрунтувати вибір рішення за допомогою критерію Вальда.
Завдання 4 Обґрунтувати вибір рішення за допомогою критерію Севіджа
Завдання 5Обґрунтувати вибір рішення за допомогою критерію Гурвіца
Список використаної літератури........................................................................26
Контрольні роботи з математичного моделювання, НУХТ.
В наявності є багато варіантів, нижче наведені деякі з них (теорія відповідно до варіанту)
1605. Економіко – математичне моделювання (ЕММ) вар .62
1606. Економіко – математичне моделювання (ЕММ) вар .35
1607. Економіко – математичне моделювання (ЕММ) вар .32
1608. Економіко – математичне моделювання (ЕММ) вар .68
1609. Економіко – математичне моделювання (ЕММ) вар .51
1624. Економіко – математичне моделювання (ЕММ) вар.37
1625. Економіко – математичне моделювання (ЕММ) вар.66
1626. Економіко – математичне моделювання (ЕММ) вар.34
1637. Економіко – математичне моделювання (ЕММ) вар.74
1638. Економіко – математичне моделювання (ЕММ) вар.31
1640. Економіко – математичне моделювання (ЕММ) вар. 60
1634. Економіко – математичне моделювання (ЕММ) вар. 90
1615. Економіко – матиматичне моделювання (ЕММ) вар .42
Ціна - 180 грн/варіант.