1661. Аудит збутової діяльності підприємств
ЗМІСТ
ВСТУП................................................2
РОЗДІЛ 1. ТЕОЕРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ АУДИТУ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ..................6
1.1. Аналіз основних понять і наукових напрямків з аудиту збутової діяльності...................6
1.2. Огляд нормативної та законодавчої бази аудиту збутової діяльності...........................10
РОЗДІЛ 2. МЕТОДИКА АУДИТУ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ..............................................14
2.1. Методи перевірки і контрольні процедури з аудиту збутової діяльності.....................14
2.2. Цілі та задачі з аудиту збутової діяльності...................................................................16
2.3.Вивчення системи внутрішнього контролю та системи обліку. Встановлення ступеня ризику................19
2.4. Послідовність проведення аудиту збутової діяльності....................................23
2.5. Типові порушення, які виявляються при проведенні аудиту збутової діяльності.....................................27
РОЗДІЛ 3. ОРГАНІЗАЦІЯ АУДИТУ ЗБУТОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ ХАРЧОВОЇ ПРОМИСЛОВОСТІ....................29
3.1. Характеристика підприємства ДП «Косарський спиртозавод»...................................29
3.2. Підготовка плану і програми перевірки....................................................33
3.3. Формування робочих документів аудитора......................................37
3.4. Підготовка підсумкової документації по результатах аудиту....................38
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ.....................................41
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ..............................43
ДОДАТКИ........................................................................45