1906.Захист прав споживача (тема 7)
Normal 0 false false false MicrosoftInternetExplorer4 /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Обычная таблица"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin:0cm; mso-para-margin-bottom:.0001pt; mso-pagination:widow-orphan; font-size:10.0pt; font-family:"Times New Roman"; mso-ansi-language:#0400; mso-fareast-language:#0400; mso-bidi-language:#0400;}
ПЛАН
Вступ 3
1. Поняття споживчого права як правового інституту та його співвідношення з іншими інститутами та галузями права. Суб’єкти споживчого права. 5
2. Основні правові документи міжнародного консюмеризму: 7
2.1 Біль президента Дж. Кеннеді від 15 березня 1962 р. 7
2.3. Керівні принципи ООН на захист інтересів (рез.39/348 від 09.04.1985р) 8
2.4. Стратегічний план Консюмерського Інтернаціоналізму на 2007-2011 роки 9
3. Характеристика законодавства на захист прав споживачів. 12
Висновки 16
Список літератури 18