1939. Впровадження методу проектів в початковій школі
ЗМІСТ
ВСТУП 6
РОЗДІЛ 1 МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 9
1.1. Уточнення основних понять і термінів дослідження 9
1.2. Історія та сучасний стан упровадження проектних технологій 21
1.3.Підходи, принципи та методи дослідження 30
Висновки до першого розділу 34
РОЗДІЛ 2 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ВИКОРИСТАННЯ ТЕХНОЛОГІЇ ПРОЕКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ 35
2.1. Актуальність і сутність проблеми проектування у сучасних дослідженнях 35
2.2. Основні вимоги до використання технології навчальних проектів 43
2.3. Особливості втілення проектної технології в початкових класах 48
Висновки до другого розділу 68
РОЗДІЛ 3 ПРАКСЕОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПРОЕКТНОГО МЕТОДУ В ПОЧАТКОВИХ КЛАСАХ 69
3.1. Управління проектними технологіями у 1-4 класах 69
3.2. Шляхи оптимізації впровадження методу проектів у початковій школі 73
Висновки до третього розділу 85
ВИСНОВКИ 87
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 90