1979. Звіт з практики
Зміст
Вступ. 4
1. Загальна характеристика підприємства. 5
2. Управління організаційною підсистемою підприємства. 9
2.1 Загальна характеристика організаційної структури…………………….9
2.2 Порядок приймання одноосібних і колегіальних рішень; система комунікацій. 11
2.3 Проаналізувати інформаційну систему, що використовується в організації (категорія, клас, вид, тип) 17
2.4 Організація праці апарату управління. Охорона праці, техніка безпеки18
3. Управління матеріально-технічною підсистемою.. 24
3.1 Проаналізувати стан та визначити основні напрями розвитку матеріально-технічної бази підприємства 24
3.2. Оцінити ефективність технології роботи з матеріальними ресурсами (сировина, готова продукція, товари)………………………………………..29
4. Управління виробничо-технологічною підсистемою (операційна, маркетингова, комерційна, збутова діяльність) 32
4.1 Управління операційною діяльністю підприємства та обґрунтувати пропозиції щодо напрямів удосконалення. 32
4.2. Ефективність цінової політики підприємства……………………………34
4.3. Оцінити ефективність збутової політики підприємства та визначити шляхи її підвищення 37
4.4. Ефективність логістичних систем підприємства. 39
4.5. Оцінити ефективність комунікаційної політики підприємства. 42
4.6. Оцінити ефективність маркетингових досліджень підприємства. 43
5. Управління соціально-психологічною підсистемою підприємства. 47
6. Управління фінансово-економічною підсистемою.. 54
7. Управління ЗЕД підприємства. 65
8. Управління стратегічним розвитком організації та її конкурентоспроможністю.. 66
9. Управління інноваційною діяльністю.. 73
10. Розробка пропозицій щодо удосконалення діяльності підприємства. 78
Висновки та пропозиції 82
Список використаних джерел. 84
Додатки. 86