1982. Управління асортиментною політикою на підприємстві ТОВ «ДІАВЕСТ – КОМП'ЮТЕРНИЙ СВІТ»
Зміст
Вступ…………………………………………………………………………..3
Розділ 1. Теоретичні основи Управління асортиментною політикою на підприємстві……………7
1.1. Дослідження ринку як передумова формування асортиментної політики підприємства………………………………………………………7
1.2. Сутність асортиментної політики підприємства та основних її складових…………………………………………………………..………..16
1.3. Маркетингова діяльність в системі управління асортиментною політикою на підприємстві………………………………………...……….30
Розділ 2. Характеристика та аналіз діяльності підприємства……………………………………………………………...39
2.1. Загальна характеристика підприємства та його асортимент……...39
2.2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства, зробити АВС аналіз продукції, SWOT-аналіз………………………………………………………..45
2.3. Діагностика фінансового стану підприємства……………………..50
2.4. Аналіз роботи служби маркетингу на підприємстві……………….65
Розділ 3. розроблення заходів щодо управління асортиментною політикою на підприємстві……………67
3.1. Обґрунтування заходів управління асортиментною політикою на підприємстві……………………………………………………………………...67
3.2. Удосконалення організаційної структури служби маркетингу підприємства…………………………………………………………………….70
3.3. Оцінка економічної ефективності впровадження нової продукції підприємства……………………………………………………………………..73
3.4. Удосконалення маркетингової діяльності підприємства………….77
3.5. Оптимізація управлінського рішення щодо асортиментної політики підприємства на основі математичного моделювання……………………….82
Розділ 4. Охорона працІ……………………………………………….87
4.1. Цілі та задачі охорони праці на підприємстві……………………..87
4.2. Аналіз умов праці менеджера, карта умов праці………………….88
4.3 Розрахунок занулення………………………………………………...91
4.4. Організація пожежної безпеки………………………………………94
4.5 Аналіз охорони навколишнього середовища………………………..95
Висновки……………………………………………………………..98
Література…………………………………………………………...104
ДОДАТКИ……………………………………………………………….109