1990. Технології організації і проведення соціально-педагогічного тренінгу
ЗМІСТ
|
ВСТУП |
3 |
|
РОЗДІЛ І НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ |
7 |
|
1.1. Соціально-педагогічний тренінг як метод роботи |
7 |
|
1.2. Технологічне забезпечення соціально-педагогічного тренінгу |
26 |
|
1.3. Аналіз тренінгових програм та проектів, що використовуються в практиці соціально-педагогічної роботи |
46 |
|
1.4. Вимоги до соціального педагога щодо організації та проведення соціально-педагогічного тренінгу |
56 |
|
Висновки до першого розділу |
70 |
|
РОЗДІЛ ІІ ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНІНГУ В ПРОФЕСІЙНОМУ САМОВИЗНАЧЕННІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ |
73 |
|
2.1. Можливості тренінгу в розвитку комунікативних вмінь та навичок майбутніх соціальних педагогів |
73 |
|
2.2. Хід та аналіз результатів експерементальної роботи |
86 |
|
Висновки до другого розділу |
92 |
|
ВИСНОВКИ |
95 |
|
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
99 |
|
ДОДАТКИ |
105 |



