1990. Технології організації і проведення соціально-педагогічного тренінгу
ЗМІСТ
ВСТУП |
3 |
РОЗДІЛ І НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНЕ ОБГРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ ОРГАНІЗАЦІЇ І ПРОВЕДЕННЯ СОЦІАЛЬНО-ПЕДАГОГІЧНОГО ТРЕНІНГУ |
7 |
1.1. Соціально-педагогічний тренінг як метод роботи |
7 |
1.2. Технологічне забезпечення соціально-педагогічного тренінгу |
26 |
1.3. Аналіз тренінгових програм та проектів, що використовуються в практиці соціально-педагогічної роботи |
46 |
1.4. Вимоги до соціального педагога щодо організації та проведення соціально-педагогічного тренінгу |
56 |
Висновки до першого розділу |
70 |
РОЗДІЛ ІІ ВИКОРИСТАННЯ ТРЕНІНГУ В ПРОФЕСІЙНОМУ САМОВИЗНАЧЕННІ МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПЕДАГОГІВ |
73 |
2.1. Можливості тренінгу в розвитку комунікативних вмінь та навичок майбутніх соціальних педагогів |
73 |
2.2. Хід та аналіз результатів експерементальної роботи |
86 |
Висновки до другого розділу |
92 |
ВИСНОВКИ |
95 |
СПИСОК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ |
99 |
ДОДАТКИ |
105 |