1991. Особливості розвитку знаково-символічної функції дошкільників в ігровій діяльності
ЗМІСТ
ВСТУП |
4 |
РОЗДІЛ І. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ДОСЛІДЖЕННЯ РОЗВИТКУ ЗНАКОВО-СИМВОЛІЧНОЇ ФУНКЦІЇ ДОШКІЛЬНИКІВ В ІГРОВІЙ ДІЯЛЬНОСТІ |
10 |
Теоретичні аспекти використання знаково-символічних засобів у процесі виховання дітей дошкільного віку |
10 |
1.2. Використання знаково-символічної наочності у розвитку абстрактного мислення дітей дошкільного віку |
15 |
1.3. Психологічні особливості використання предметів-замінників дітьми старшого дошкільного віку |
21 |
1.4. Використання ігрових форм виховання дошкільників у процесі розвитку знаково-символічної функції |
31 |
ВИСНОВКИ ДО І РОЗДІЛУ |
41 |
РОЗДІЛ ІІ. ОСОБЛИВОСТІ РОЗВИТКУ ЗНАКОВО-СИМВОЛІЧНОЇ ФУНКЦІЇ ДІТЕЙ СТАРШОГО ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ІГРАХ |
43 |
2.1. Психологічні особливості дошкільних рольових ігор |
43 |
2.2. Значення сюжетно-рольових ігор в соціальному вихованні дитини |
52 |
2.3. Особливості дій дошкільників в сюжетно-рольових іграх |
55 |
2.4. Застосування сюжетно-рольових ігор у розвитку дітей дошкільного віку |
59 |
2.5. Характеристика театралізованих ігор |
63 |
ВИСНОВКИ ДО ІІ РОЗДІЛУ |
66 |
РОЗДІЛ ІІІ. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ВИВЧЕННЯ ВПЛИВУ ВИКОРИСТАННЯ ПРЕДМЕТІВ-ЗАМІННИКІВ ПІД ЧАС СЮЖЕТНО-РОЛЬОВИХ ЗАВДАНЬ ТА ІГОР У НА ФОРМУВАННЯ ПОЗИТИВНОГО КЛІМАТУ В ДОШКІЛЬНОМУ КОЛЕКТИВІ |
69 |
3.1. Організація, методика і аналіз результатів констатуючого експерименту |
69 |
3.2. Реалізація розвивальної методики формування взаємин між дітьми дошкільного віку засобами вправ, завдань, ігор у різних видах діяльності дітей |
75 |
3.3.Аналіз результатів проведеного експериментального дослідження |
79 |
ВИСНОВКИ ДО ІІІ РОЗДІЛУ |
86 |
ВИСНОВКИ |
88 |
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ |
91 |
ДОДАТКИ |
96 |