1992. Обгрунтування бізнес-проекту створення підприємства
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3 РОЗДІЛ 1.ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ СТВОРЕННЯ НОВОГО ПІДПРИЄМСТВА.. 7 1.1.Сутнісна характеристика, категоріальний апарат, проблематика досліджень створення нового підприємства. 7 1.2. Методологія аналізу, порівняльний аналіз існуючих методик, їх недоліки і переваги 22 1.3. Напрямки вирішення проблеми, методи оцінки їх доцільності та ефективності, теоретичні підходи щодо вирішення проблемних питань розвитку техніко-технологічної бази підприємства, організаційно-економічних механізмів, моделей. 31 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА РЕЗЕРВІВ ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ 36 2.1. Аналіз стану і динаміки проблемних питань дослідження за матеріалами 2.2. Аналіз ефективності діяльності підприємства і його фінансового стану. 51 РОЗДІЛ 3. РОЗРОБКА ПРОЕКТУ СТВОРЕННЯ НОВОГО ПІДПРИЄМСТВА 59 3.1. Обґрунтування проекту створення нового підприємства. 59 Загальні інвестиційні витрати, грн. 69 3.2. Економічне обґрунтування доцільності та ефективності здійснення заходів (проекту) 74 ВИСНОВКИ.. 83 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 89 ДОДАТКИ.. 94 |
||