2041. Управління ціновою політикою на підприємстві
ЗМІСТ
ВСТУП |
4 |
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ПІДПРИЄМСТВІ |
7 |
1.1. Сутність та основні принципи управління ціновою політикою на підприємстві |
7 |
1.2. Етапи розробки цінової політики на підприємстві |
15 |
1.3. Методи встановлення ціни та їх зміст |
29 |
Висновки до розділу 1 |
32 |
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ЦІНОВОЮ ПОЛІТИКОЮ НА ТОВ «КИЇВРІАНТА» |
34 |
2.1. Загальна характеристика та фінансово-економічний аналіз діяльності ТОВ "Київріанта" |
34 |
2.2. Аналіз конкурентноспропожності підприємства |
46 |
2.3. Аналіз цінової політики на ТОВ "Київріанта" |
56 |
Висновки до розділу 2 |
73 |
РОЗДІЛ 3 РОЗРОБКА ЗАХОДІВ ЩОДО УДОСКОНАЛЕННЯ ЦІНОВОЇ ПОЛІТИКИ ТОВ «КИЇВРІАНТА» |
75 |
3.1. Шляхи підвищення ефективності цінової політики підприємства" |
75 |
3.2. Удосконалення цінової політики за рахунок зниження операційних витратна ТОВ «Київріанта» |
83 |
3.3. Обгрунтування ціни на основі оцінки беззбитковості |
87 |
Висновки до розділу 3 |
99 |
РОЗДІЛ 4 ОХОРОНА ПРАЦІ ТА НАВКОЛИШНЬОГО СЕРЕДОВИЩА НА ТОВ «КИЇВРІАНТА» |
99 |
4.1. Організація охорони праці на ТОВ "Київріанта" |
99 |
4.2. Аналіз умов праці працівників ТОВ "Киівріанта" |
100 |
4.3. Організація пожежної безпеки |
110 |
4.4. Охорона навколишнього середовища |
114 |
Висновки до розділу 4 |
115 |
ВИСНОВКИ |
117 |
ПЕРЕЛІК ВИКОРИСТАНОЇ ЛІТЕРАТУРИ: |
121 |
ДОДАТКИ |
126 |