2093. Ситуаційний менеджмент
Завдання № 1
Охарактеризуйте історичні передумови виникнення ситуаційного підходу. Порівняйте хронологію його виникнення з іншими підходами в менеджменті
Завдання № 2
Назвіть недоліки ситуаційного підходу. Поясніть на прикладах Ваше розуміння обмежень, що існують усередині власних організацій, зокрема технологічних, людських і обмежень в постановці задачі.
Завдання № 3
Як розуміти взаємозв'язок внутрішніх змінних? Дайте приклад взаємозалежності внутрішніх змінних.
Завдання № 4
Назвіть та охарактеризуйте фактори зовнішнього середовища прямого та опосередкованого впливу на організацію, де Ви працюєте (навчаєтесь).
Завдання № 5
Проведіть SWOT-аналіз підприємства, на якому Ви працюєте, спираючись на методику, викладену в doc1.
Завдання № 6
Поясніть необхідність застосування методів прогнозування та методів визначення ступеня впливу факторів на організацію в ситуаційному менеджменті.
Які методи прогнозування набули поширення в ситуаційному менеджменті? Охарактеризуйте ситуації, для яких характерним є застосування кожного методу.
Завдання № 7
Поясніть як за допомогою методів кореляційно-регресійного аналізу та анкетування визначити ступінь впливу фактору на організацію в конкретній ситуації.
Завдання № 8
Проведіть анкетування та сформулюйте висновки відносно мотиваційної політики на Вашому підприємстві.
Завдання № 9
Назвіть основні види інформації, що використовується в ситуаційному аналізі фінансової діяльності виробничого підприємства.
Завдання № 10
Складіть схему проведення ситуаційного аналізу організаційно-виробничої діяльності організації, де Ви працюєте (навчаєтесь), спираючись на табл.4.1.
Завдання № 11
Визначте сутність та складові компетенції. Наведіть приклад розвитку компетенції на вашому підприємстві.
Завдання № 12
В чому полягає сутність поняття „психологічний клімат в колективі”? Визначте основні шляхи забезпечення належного клімату в колективі.
Завдання № 13
Визначте власний індекс НПС і з’ясуйте у яких ситуаціях Ви будете ефективним керівником. Наведіть приклади таких колективів та завдань.
Завдання № 14
Визначте яким чином можна використовувати модель Фідлера для формування ефективного лідерства в організаціях на практиці.
Завдання № 15
Поясніть в чому полягає наближеність моделі ситуаційного лідерства "шлях – мета" Роберта Хауса та Теренса Мітчела до мотиваційної теорії очікувань.
Завдання № 16
Поясніть, чому різні рівні зрілості послідовників вимагають застосування різних лідерських стилів. Розгляньте дане твердження на прикладі зростання професійного рівня працюючих від стажера до фахівця високої кваліфікації.
Завдання № 17
Дайте порівняльний аналіз методів реактивного регулювання та управління за відхиленнями.