2125. Самоменеджмент як форма вдосконалення управління підприємством готельного, ресторанного господарства
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ ЯК ФОРМИ ВДОСКОНАЛЕННЯ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА.. 5
1.1. Сутність та структура самоменеджменту. 5
1.2. Основні підходи до управління робочим часом менеджера. 9
1.3. Організація робочого місця менеджера. 15
РОЗДІЛ 2. ДОСЛІДЖЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ В РЕСТОРАНІ «ПРЕЗИДЕНТ - ГОТЕЛЬ». 21
2.1.Управлінська характеристика господарської діяльності ресторану «Президент-готель». 21
2.2. Оцінка якості самоменеджменту директора ресторану. 28
РОЗДІЛ 3. РЕКОМЕНДАЦІЇ ЩОДО ВДОСКОНАЛЕННЯ САМОМЕНЕДЖМЕНТУ ДИРЕКТОРА РЕСТОРАНУ «ПРЕЗИДЕНТ-ГОТЕЛЬ». 40
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ. 45
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 48
ДОДАТКИ.. 51