2215. Інформаційні системи в обліку, варіант 16, НУХТ
Зміст (варіант 16)
Завдання 1. Автоматизоване робоче місце бухгалтера: призначення, функції та рівні. 3
Завдання 2. В середовищі табличного процесора MS Excel розробити додаток користувача для автоматизації процесу заповнення «Журналу господарських операцій» в умовах підприємства студента. У Журналі господарських операцій вказати первинні документи та облікові регістри. 6
Завдання 3. У програмі «1С:Підприємство» 8.0 або 8.1 ввести початкові залишки по рахунках бухгалтерського обліку, створити первинні документи по задачі варіанта студента (на підставі Завдання 2). Також необхідно сформувати журнал господарських операцій, оборотно-сальдову відомість, журнал-ордери та відомості до них, Головну книгу, Баланс та Звіт про фінансові результати. 9
Список літератури. 12