2255. Психологічні особливості становлення різних видів пам’яті у дошкільників
ЗМІСТ
ВВЕДЕННЯ 3
I. ТЕОРЕТИЧНІ ПІДХОДИ ДО ПРОБЛЕМ ПАМ'ЯТІ ДІТЕЙ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ В СУЧАСНІЙ ПЕДАГОГІЧНІЙ ЛІТЕРАТУРІ 6
1.1.Пам'ять, як сучасна проблема 6
1.2.Процеси і види пам'яті 11
1.3.Теоретичні підходи до проблеми пам'яті в дошкільному віці 18
II. ЕКСПЕРИМЕНТАЛЬНЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ПАМ'ЯТІ У ДІТЕЙ В ДОШКІЛЬНОМУ ВІЦІ 29
2.1. Організація і методи експериментального дослідження 29
2.2. Результати експерементального дослідження 31
2.3. Дослідження можливості розвитку пам’яті в старшому дошкільному віці 34
2.4. Програма індивідуальних та групових занять з розвитку пам’яті 43
ВИСНОВОК 52
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ 55
ДОДАТКИ 57