2330. Організація маркетингової діяльності на підприємстві
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Визначення, поняття і критерії маркетингової діяльності підприємства
1.2.Чинники розвитку та роль маркетингу в діяльності підприємства
РОЗДІЛ 2. ДІАГНОСТИКА МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ТОВ «ПОДОРОЖІ ПЕРШОГО КЛАСУ»
2.1.Загальна характеристика діяльності ТОВ «Подорожі Першого класу»
2.2. Дослідження зовнішнього та внутрішнього середовища підприємства
РОЗДІЛ 3. ШЛЯХИ ВДОСКОНАЛЕННЯ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТОВ «ПОДОРОЖІ ПЕРШОГО КЛАСУ»
3.1. Пропозиції щодо вдосконалення маркетингової діяльності підприємства
3.2. Запровадження маркетингової служби на підприємстві ТОВ «Подорожі Першого класу»
ВИСНОВКИ ТА РЕКОМЕНДАЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ