2361.Контрольна робота стратегічний менеджмент
Індивідуальна робота виконується на матеріалах підприємства, на базі якого виконується дипломна робота. В окремих випадках допускається використання матеріалів інших підприємств, якщо студент має доступ до відповідних джерел інформації.
Зміст індивідуальної роботи. В роботі передбачається виконання студентами таких модулів.
1. Загальна характеристика підприємства:
• назва, організаційно-правова форма, дата створення;
• місце розташування;
• сфера діяльності, продукція (послуги);
• форма власності;
• чисельність працівників;
• ділова репутація, імідж;
• інші відмітні характеристики.
2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства:
• визначити основні характеристики галузі (сфери діяльності) та їхнє стратегічне значення для розвитку підприємства;
• проаналізувати конкуренцію в галузі за моделлю М. Портера;
• оцінити конкурентні позиції в галузі за допомогою карти стратегічних груп;
• визначити та проаналізувати ключові фактори успіху галузі.
3. Аналіз внутрішнього середовища:
• кількісна і якісна характеристика функціональних підсистем підприємства (маркетинг, виробництво, інновації, фінанси, персонал, управління);
• експрес-аналіз фінансово-економічного стану підприємства;
• організаційна структура підприємства, її переваги і недоліки;
• організаційна культура, її характеристики;
• виявлення компетенцій та можливостей, потенційних загроз та проблем у внутрішньому середовищі підприємства.
4. SWOT – аналіз:
• можливості та загрози, що виявляються у зовнішньому середовищі підприємства;
• сильні і слабкі сторони підприємства;
• стратегічні дії щодо усунення „слабкостей” і загроз та реалізації можливостей і „сили” підприємства.
5. Визначення місії та цілей підприємства:
• основні зацікавлені групи (стейкхолдери) та їх інтереси;
• філософія (концепція) підприємства;
• місія підприємства;
• візія підприємства;
• стратегічні цілі підприємства (у т.ч. в 4 проекціях – «навчання і розвиток», «бізнес-процеси», «клієнти», «фінанси»)
• побудова стратегічної карти
6. Формулювання/визначення стратегії підприємства:
• перспективні напрямки розвитку підприємства на найближчі 3-5 років
• можливі способи реалізації визначених напрямків (диверсифікація, спеціалізація, фокусування, тощо), фактори, що сприяють або перешкоджають їх вибору;
• наявність загальної стратегії та її відповідності умовам функціонування підприємства;
• «стратегічний набір» підприємства (загальна, функціональні, операційні стратегії) та його загальна характеристика.
Зміст
1. Загальна характеристика підприємства..................................................... 3
2. Аналіз зовнішнього середовища підприємства......................................... 7
3. Аналіз внутрішнього середовища............................................................ 13
4. SWOT – аналіз.......................................................................................... 27
5. Визначення місії та цілей підприємства................................................... 29
6. Формулювання/визначення стратегії підприємства................................ 32
Сп