2391. Організація процесу продажу прянощів в магазині
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ ТОВАРІВ В МАГАЗИНІ
1.1. Продаж товарів як складова торговельно-технологічних процесів в магазині
1.2. Фактори, які впливають на організацію процесу продажу товарів в магазині
1.3. Основні показники оцінки ефективності процесу продажу товарів в магазині
РОЗДІЛ 2 АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОЦЕСУ ПРОДАЖУ ПРЯНОЩІВ ФОП КАЛДАРАРЬ СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ ТА ПІДВИЩЕННЯ ЇЇ ЕФЕКТИВНОСТІ
2.1. Дослідження організації процесу продажу прянощів ФОП КАЛДАРАРЬ Станіслав Федорович.
2.2. Оцінка ефективності продажу прянощів та обслуговування покупців ФОП КАЛДАРАРЬ Станіслав Федорович.
2.3. Основні напрями підвищення ефективності продажу прянощів ФОП КАЛДАРАРЬ Станіслав Федорович.
РОЗДІЛ 3 ОЦІНКА ЯКОСТІ ТА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПЕРЦЮ МОЛОТОГО, ЯКИЙ РЕАЛІЗУЄТЬСЯ ФОП КАЛДАРАРЬ СТАНІСЛАВ ФЕДОРОВИЧ
3.1. Стан ринку прянощів на Україні та за кордоном.
3.2. Класифікація класичних прянощів.
3.3. Вимоги до якості та зберігання перцю меленого.
3.4. Порівняльна оцінка якості перцю меленого різних виробників.
3.4.1. Організація, об’єкт та методи дослідження.
3.4.2. Дослідження пакування, органолептичних показників перцю меленого.
3.4.3. Дослідження фізико-хімічних показників перцю меленого
3.5. Комплексна оцінка якості та конкурентоспроможності перцю меленого різних виробників.
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ