2393. Конкурентоспроможність радіотелефонів та організація логістичного процесу їх товароруху
ЗМІСТ
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ТОВАРІВ
1.1. Стан, проблеми та перспективи розвитку ринку радіотелефонів в Україні
1.2. Сутність, фактори та критерії конкурентоспроможності товарів
1.3. Методи оцінки конкурентоспроможності товарів
1.4. Основні підходи до управління конкурентоспроможністю товарів
РОЗДІЛ 2 ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ РАДІОТЕЛЕФОНІВ В ТОВ "ЦЕНТР СОЦІНТЕХ"
2.1. Організація, об’єкт та методи дослідження
2.2. Дослідження асортименту радіотелефонів в ТОВ "ЦЕНТР СОЦІНТЕХ"
2.3. Оцінка якості та конкурентоспроможності радіотелефонів
РОЗДІЛ 3 ОРГАНІЗАЦІЯ ЛОГІСТИЧНОГО ПРОЦЕСУ ТОВАРОРУХУ РАДІОТЕЛЕФОНІВ НА ТОВ "ЦЕНТР СОЦІНТЕХ"
3.1. Теоретичні аспекти товарозабезпечення роздрібного підприємства на засадах логістики
3.2. Розробка логістичної стратегії підприємства
3.3. Удосконалення логістичного процесу товароруху ТОВ "ЦЕНТР СОЦІНТЕХ"
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ………………………………………………………………………104