2394. Управління асортиментом та якістю коньячних виробів
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ ТА ЯКІСТЮ КОНЬЯЧНИХ ВИРОБІВ
1.1. Стан ринку коньячних виробів в Україні та за кордоном
1.2. Сутність, принципи, цілі та завдання управління товарним асортиментом
1.3. Розвиток системи управління якістю продукції, що відповідає міжнародним стандартам ISO серії 9000
1.4. Чинники формування якості коньячних виробів
1.5. Порядок сертифікації коньячних виробів
РОЗДІЛ II. УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ КОНЬЯЧНИХ ВИРОБІВ НА ПП «ЛЮКС-СМС»
2.1. Організація, об’єкти та методи дослідження
2.2. Товарознавча характеристика асортименту коньячних виробів на ПП «Люкс-СМС»
2.3. Дослідження якості коньячних виробів
2.4. Системний підхід до управління якістю коньячних виробів
РОЗДІЛ III. УПРАВЛІННЯ АСОРТИМЕНТОМ КОНЬЯЧНИХ ВИРОБІВ У ПП «ЛЮКС-СМС»
3.1. Формування асортименту коньячних виробів на ПП «Люкс-СМС»
3.2. Аналіз ефективності управління асортиментом коньячних виробів на ПП «Люкс-СМС»
3.3. Удосконалення підходів до управління асортиментом коньячних виробів на ПП «Люкс-СМС»
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
Додатки