2396. Управління закупівельною логістикою жіночих швейних товарів та їх конкурентоспроможність
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ I. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ЗАКУПІВЕЛЬНОЇ ЛОГІСТИКИ
1.1. Сутність та завдання закупівельної логістики
1.2. Оптимізація закупівельних логістичних рішень як фактор підвищення конкурентоспроможності підприємства
1.3. Особливості закупівлі жіночих швейних товарів
РОЗДІЛ II. АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЕЛЬНОЮ ЛОГІСТИКОЮ ЖІНОЧИХ ШВЕЙНИХ ТОВАРІВ ТОВ "МАРКА УКРАЇНА"
2.1. Конкурентне середовище ТОВ "МАРКА УКРАЇНА"
2.2. Аналіз управління закупівельною логістикою на підприємстві
2.3. Дослідження товаропостачання ТОВ "МАРКА УКРАЇНА"
РОЗДІЛ III. НАПРЯМИ ПІДВИЩЕННЯ УПРАВЛІННЯ ЗАКУПІВЕЛЬНОЮ ЛОГІСТИКОЮ ТОВ "МАРКА УКРАЇНА"
3.1. Розробка стратегій закупівельної логістики ТОВ "МАРКА УКРАЇНА
3.2. Вибір оптимального постачальника товарів
3.3. Розробка програми щодо підвищення логістичного обслуговування ТОВ "МАРКА УКРАЇНА"
РОЗДІЛ IV. ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ЖІНОЧОГО ДІЛОВОГО ОДЯГУ ТОВ "МАРКА УКРАЇНА"
4.1. Стан ринку жіночого ділового одягу в Україні та за кордоном
4.3. Дослідження асортименту та якості жіночого ділового одягу ТОВ "МАРКА УКРАЇНА"
4.4. Критерії та фактори конкурентоспроможності жіночого ділового одягу ТОВ "МАРКА УКРАЇНА"
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ