2417. Організація методичної роботи в дошкільному навчальному закладі
ЗМІСТ
ВСТУП 6
РОЗДІЛ 1 ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ В СИСТЕМІ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ 10
1.1. Загальна характеристика системи дошкільної освіти в Україні 10
1.2. Основні поняття дослідження «дошкільна освіта», «управління у дошкільному навчальному закладі», «методична робота», «управління методичною роботою»
1.3. Методи, принципи та категоріальний апарат дослідження 35
РОЗДІЛ 2 ТЕОРЕТИЧНИЙ АНАЛІЗ ОРГАНІЗАЦІЇ ТА УПРАВЛІННЯ МЕТОДИЧНОЮ РОБОТОЮ В УМОВАХ
ОСОБИСТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ПІДХОДУ 44
2.1. Розвиток особистості дошкільника в умовах особистісно-орієнтованого підходу 44
2.2. Управління методичною роботою: зміст, напрями, та функції 52
2.3. Традиційні та інноваційні форми організації методичної роботи у дошкільному навчальному закладі 63
РОЗДІЛ 3 ПРАКСЕОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ УПРАВЛІННЯ МЕТОДИЧНОЮ РОБОТОЮ У ДОШКІЛЬНОМУ НАВЧАЛЬНОМУ ЗАКЛАДІ №615 м. КИЄВА 77
3.1. Система управління у дошкільних навчальних закладах........................ 77
3.2. Організація роботи методичного кабінету в дошкільному навчальному закладі №615 87
3.3. Рекомендації щодо удосконалення змісту і форм методичної роботи у дошкільних навчальних закладах..... 96
ВИСНОВКИ....... 105
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 110
ДОДАТКИ...... 118