2418. Психологічні особливості розвитку дитини дошкільного віку
Зміст
Вступ
Розділ 1. Загальні теоретичні підходи вивчення емоційного розвитку дитини дошкільного віку у науково-психологічній літературі
1.1. Теоретичні аспекти вивчення вікових та індивідуальних особливостей дошкільників
1.2. Суть поняття «криза трьох років» у психологічній літературі
1.3. Чинники емоційного розвитку дітей в період «кризи трьох років»
Висновки до розділу 1
Розділ 2. Емпіричне дослідження психологічних особливостей емоційного розвитку дитини у дошкільному віці
2.1. Організація і проведення дослідження
2.2. Аналіз результатів діагностичного дослідження
Висновки до розділу 2
Розділ 3. Напрямки роботи психолога щодо подолання негативних проявів «кризи трьох років»
3.1. Форми та методи роботи психолога щодо подолання негативних проявів «кризи трьох років»
3.2. Корекційна програма «Оптимізація показників емоційного розвитку дошкільників»
3.3. Рекомендації щодо запобігання негативних емоційних проявів у дітей дошкільного віку
Висновки до розділу 3
Розділ 4 Охорона праці в навчально-виховних закладах України….97
4.1. Особливості охорони
здоров’я та праці в законодавчих уставах України…….97
4.2. Формування уявлень дошкільнят про здоровий спосіб життя…….…...103
4.3. Рекомендації щодо виконання вимог охорони праці та здоров’я в навчальних закладах України….107
Висновки113
Список використаної літератури117
Додатки129