2420. Банківський маркетинг як інструмент забезпечення фінансової конкурентоспроможності банку
Зміст
Вступ….3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ АСПЕКТИ БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ……..7
1.1. Особливості маркетингової діяльності у банківській сфері та специфіка банківського маркетингу………7
1.2. Поняття та роль гудвілу при визначенні вартості банку………...18
1.3. Визначення маркетингових стратегії у напрямі покращення конкурентоспроможності банку………….39
РОЗДІЛ 2. ДІЯЛЬНІСТЬ ПАТ КБ „ПРИВАТБАНК”, ЩО СПРИЯЄ ПІДВИЩЕННЮ ГУДВІЛУ БАНКУ…………….52
2.1. Характеристика та аналіз маркетингової діяльності ПАТ КБ «Приватбанку»………52
2.2. Визначення ефективності рекламних кампаній ПАТ КБ «Приватбанку»……....70
2.3. Оцінка результативності проведення маркетингової діяльності ПАТ КБ «Приватбанк»………...83
РОЗДІЛ 3. ПЕРСПЕКТИВИ ТА НАПРЯМИ РОЗВИТКУ ПАТ КБ «ПРИВАТБАНК» НА РИНКУ БАНКІВСЬКИХ ПОСЛУГ…………………97
Висновки………110
Список використаних джерел………115
Додатки