2443. Кейс фінансовий менеджмент, КНЕУ
Зміст
Умова кейсу................................................................................................................................... 3
СП "Комп'ютер - Центр" - це спільне українсько-американське підприємство, створене більше трьох років тому. За цей час підприємство перетворилось із малого підприємства у підприємство міжнародного масштабу. Має близько 200 співробітників.
Пріоритетний напрямок діяльності СП - забезпечення замовників сучасними інформаційними технологіями, найсучаснішою обчислювальною технікою та найдійним висококваліфікованим обслуговуванням.
СП "Комп'ютер - Центр" постачає українському ринку широкий асортимент персональних комп'ютерів та їх сучасне інформаційно-програмне забезпечення, пропонує близько 40 стандартних конфігурацій комп'ютерів шести різних родин (портативні; для професіоналів; для створення мультімедіа та додатків);
для САВ/САМ додатків; файл-сервіси, сервіси баз даних, робочі станції).
Для забезпечення стабільності своєї роботи на ринку СП спрямувало значні кошти на розширення своєї діяльності, зокрема на будівництво заводу по виробництву чипсів у Глухові, організація реклами у метрополітені (проекти "МсГго Уізіоп"), організація дочірніх компаній по торгівлі програмним забезпеченням тощо. Однак через недостатньо продуману політику реалізації більшість цих проектів зазнали невдачі, хоча на них було витрачено значні кошти.
Незважаючи на ці невдачі, завдяки успішній і продуманій регіональній політиці у роботі з філіями, а також успішній роботі київських салонів - магазинів обсяг продажу СП продовжував зростати. Однак, виробничі потужності компанії вже не могли впоратись з наявним обсягом замовлень. Керівництво СП прийняло рішення про будівництво власного заводу у селі Проліски. На будівництво та обладнання цього заводу були витрачені великі кошти, практично усі оборотні кошти, СП, внаслідок чого СП не змогло своєчасно виконати значну частину контрактів, оскільки не змогло закупити комплектуючі. Штат працівників СП був надмірно роздутим, багато обов'язків дублювалося. Усе це вимагало постійних істотних грошових коштів.
Зараз СП "Комп'ютер-Центр" намагається розробити нові види послуг з метою підвищення обсягу продажу та залучення нових замовників. Особлива увага приділяється до продажному обслуговуванню.
Проблеми і труднощі СП характерні для багатьох підприємств на українському ринку товарів.
1. Проаналізуйте слабкі та сильні сторони фінансової стратегії СП....................................... 5
2. Розробіть власний варіант фінансової стратегії СП.............................................................. 9
Список використаної літератури............................................................................................... 17