2496. Курсова робота з маркетингу (тема 16 + практичне), НАУ

(тема 16 + практичне), НАУ, 2013 рік, 92 стор.
Нет заданного изображения
Основная цена 180,00 грн.
Описание

ЗМІСТ

Вступ 4

1. Сутність маркетингової сегментації 6

2. Загальна характеристика ПАТ «Вітмарк-Україна». 23

2.1. Структура підприємства. 23

2.2. Вид діяльності, галузева приналежність. 26

2.3. Рівень конкурентоспроможності ПАТ «Вітмарк-Україна». 27

2.4. Сильні сторони підприємства. 28

2.4. Слабкі сторони підприємства. 30

3. Характеристика ринку, на якому діє ПАТ «Вітмарк-Україна». 31

3.1. Тип конкуренції на ринку. 31

3.2. Конюyктура обраного ринку. 31

3.3. Динаміка основних ринкових показників. 35

3.4. Структура виробників та визначення лідерів на ринку. 39

3.5. Основні конкуренти ПАТ «Вітмарк – Україна». 40

3.5. Характеристика ступеню розвитку ринкової інфраструктури. 41

4. Визначення потенційних споживачів. 42

4.1. Основні сегменти, на яких діє ПАТ «Вітмарк-Україна. 42

4.2. Потреби споживачів. 45

4.3. Оцінка продукції ПАТ «Вітмарк-Україна» відповідно до вимог споживачів. 46

5. Розробка комплексу маркетингу. 48

5.1. Товар і товарна політика. 48

5.1.1. Етап життєвого циклу, на якому знаходиться товар ПАТ «Вітмарк-Україна». 48

5.1.2. Задачі маркетингу ПАТ «Вітмарк-Україна. 49

5.1.3. Розробка асортименту та номенклатури підприємства. 50

5.1.4. Оцінка ширини та глибини асортименту. 51

5.1.5. Оцінка вимог до якості продукції 53

5.1.6. Вимоги до упаковки. 55

5.1.7. Особливості сервісної політики підприємства. 59

5.2. Цінова політика. 60

5.2.1. Можливості цінової конкуренції на ринку соків. 60

5.2.2. Основні методи ціноутворення на ринку соків. 61

5.2.3. Особливості стратегії ціноутворення ПАТ «Вітмарк-Україна». 64

5.3. Збутова політика. 67

5.3.1. Основні канали розповсюдження продукції 67

5.3.2. Ринкові посередники, що використовуються ПАТ «Вітмарк-Україна». 68

5.3.3. Можливості розвитку власної мережі розподілу. 70

5.3.4. Можливості вдосконалення стратегії розподілу. 71

5.4. Маркетингова комунікаційна політика//

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Амур
    Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
     
  • Алина
    Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
     
  • Олег
    Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...