2513. Контрольна робота з стратегічного менеджменту, варіант 2
ПЛАН
Варіант 2
1. Дати письмову відповідь на наступне питання: Значення та види стратегічних змін
ВСТУП
1. Сутність стратегічних змін
2. Класифікація стратегічних змін на підприємстві
3. Управління стратегічними змінами на підприємстві
ВИСНОВКИ
2. Дати відповіді на тести:
1. Головною метою стратегічного управління є:
1 - розробка оптимальної стратегії розвитку підприємства;
2 - підвищення конкурентоспроможності підприємства;
3 - підвищення якості обслуговування споживачів;
4 - підвищення продуктивності праці робітників.
2. Які параметри підлягають співставленню в процесі SWOT- аналізу:
1 - сильні та слабкі сторони підприємства, загрози та особливості зовнішнього середовища;
2 - сильні та слабкі характеристики зовнішнього оточення, його динамічність та складність;
3 - невизначеність, складність, динамічність, взаємопов’язаність зовнішнього оточення;
4 - сильні та слабкі сторони підприємства, загрози та можливості зовнішнього оточення.
3. Виробничий потенціал підприємства – це:
1 - трудові, технічні, технологічні ресурси;
2 - фінансові, управлінські, технічні ресурси;
3 - система взаємопов’язаних ресурсів підприємства;
4 - трудові, технічні, інформаційні, управлінські ресурси.
4. Діяльність підприємства зі спрямування ресурсів туди, де вони мають забезпечити максимальну конкурентоспроможність протягом максимально великого терміну часу, – це:
1 - ринковий розвиток;
2 - організаційний розвиток;
3 - розвиток управління;
4 - діловий розвиток.
5. Основними принципом стратегічного управління є:
1 - цілеспрямованість;
2 - стандартність;
3 - використання майбутньої невизначеності як стратегічних можливостей;
4 - немає вірної відповіді.
Задача
Головною метою створення та діяльності ВП "Катунь" є отримання прибутку за рахунок виробництва деревинних плит для потреб меблевої промисловості України.
Аналіз сильних і слабких сторін ВП "Катунь"
Сильні сторони |
Слабкі сторони |
Специфічні, унікальні якості підприємства у сфері: |
Якості, яких бракує підприємству у сфері: |
1. Маркетингу 1.1. Наявність постійних споживачів - ЗАТ "Будівельне управління промбуд-2", ВАТ "Будівельник", ряд оптово-роздрібних посередників |
1. Маркетингу 1.1. Вузький асортимент не дає можливості забезпечити задоволення інших запитів споживачів. |
|
1.2. Підприємство має недостатній досвід у рекламі. |
1.3. Недостатнє фінансування маркетингу не дає змоги поглибленого аналізу вимог клієнтів до товару. |
|
2. Виробництва 2.1. Специфічна технологія виробничого процесу передбачає безвідходне виробництво. |
2. Виробництва 2.1. Необхідність встановлення спеціального обладнання для недопущення забруднення навколишнього середовища. |
2.2. Випуск високоякісної продукції внаслідок посиленого контролю за якістю як сировини, так і готових виробів. |
|
2.3. Економічні переваги даного виробництва – широке використання вторинної сировини та целюлозомістких промислових відходів. |
|
3. Персоналу 3.1. Прийом на роботу працюючих зі спеціальною освітою. |
3. Персоналу 3.1. Шкідливі умови праці. |
3.2. Комплектування виробничих колективів з урахуванням психологічних особливостей працюючих. |
|
// Действующие акцииАКЦИИ!!!Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии! 1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %. 2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом! 3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн). 4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.! Новые работы
|