2624. Курсова робота з предмету "Аналіз господарської діяльності" на тему: «Аналіз обсягу виробництва і реалізації власної продукції та покупних товарів підприємства ресторанного г
ЗМІСТ
ВСТУП 3 РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ АНАЛІЗУ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ВЛАСНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОКУПНИХ ТОВАРІВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА 1.1. Економічна характеристика процесів виробництва і реалізації власної продукції та покупних товарів 6 РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ВЛАСНОЇ ПРОДУКЦІЇ ТА ПОКУПНИХ ТОВАРІВ 2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Яхта» 13 2.2. Організаційно-інформаційна модель аналізу виробництва і реалізації власної продукції та покупних товарів 26 2.3. Загальний аналіз продукції власного виробництва підприємства ресторанного господарства 31 2.4. Аналіз впливу факторів на виробництво і реалізацію власної продукції та покупних товарів ТОВ «Яхта» 37 РОЗДІЛ 3.МЕТОДИКА АНАЛІЗУ ВИРОБНИЦТВА І РЕАЛІЗАЦІЇ ПОКУПНИХ ТОВАРІВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ СУЧАСНИХ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 45 ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 50 СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 54 ДОДАТКИ 57 |
||