2665. Контрольна робота з бізнес-планування, 21 задача в Project Expert, КУРВ

21 задача в Project Expert, КУРВ, 2014 рік, 400 грн.
Нет заданного изображения
Основная цена 400,00 грн.
Описание

Завдання для практичної роботи з використанням системи Project Expert

Які навички тренуються

Умови задач

Прав. хід ріш

Відповідь

1.

Правильне визначення списку продуктів

В межах проекту тривалістю 1 рік планується збут “Продукту” дрібним та крупним оптом в кількості відповідно 256 та 146 одиниць за місяць по одній ціні 1130 рублів. Прямі витрати на виробництво продукту складають 654 руб. За одиницю. Доставка продукції дрібнооптовим покупцям не здійснюється. Витрати за доставку крупнооптовим покупцям становлять 112 руб. за одиницю продукції і включені в ціну. Визначити розмір щомісячного валового доходу в рублях. Податки не враховувати.

 

175 000 руб.

2.

Швидке введення об’ємів збуту (функція “Заполнить”)

Початок проекту тривалістю 3 роки – 01.01.2000р. Випуск продукту планується здійснювати на 3-х виробничих лініях потужністю 100 одиниць за місяць кожна, пуск яких планується відповідно в 1, 7 і 23 місяцях проекту. Продукція буде  повністю продаватись в тому ж місяці, в якому вона виготовлена, по ціні 10 руб. за одиницю при сумарних виробничих витратах 9 руб. за одиницю. Без врахування податків розрахувати NPV проекту в рублях за умови дисконтування грошових потоків раз на рік по ставці 30% річних.

 

5 930 руб.

3.

Швидке введення об’ємів збуту (кнопки “Быстрый ввод” та “Сезонность”)

Початок проекту тривалістю 5 років і 2 місяці – 01.01.2000р. Максимальний об’єм збуту продукту складає 550 одиниць за місяць. Однак з огляду на фактор сезонності в червні об’єм збуту на 10%,  в липні – на 20% і в серпні – на 10% менше максимального. Розрахувати загальну кількість продукції, яка буде продана протягом проекту.

 

33 000 одиниць

4.

Введення нестандартної інфляції по продуктах, побудування таблиць користувача.

Початок проекту тривалістю 5 років – 01.01.2000р. “Продукт 1” продається в кількості 100 штук щомісячно, “Продукт 2” – в кількості 140 штук. Для “Продукту 1” ціна збуту в першому місяці проекту складає 100 руб. за штуку, а темпи росту ціни внаслідок інфляції складають 30% річних. Для “Продукту 2” вказані значення відповідно дорівнюють 90 руб. та 20% річних. В якому місяці проекту надходження від продаж “Продукту 1” перевищать надходження від продаж “Продукту 2”.

 

Грудень 2002р. (в 36-у місяці проекту).

5.

Заповнення “Курс валют” і “Інфляція”, таблиці деталізації

На 01.01.2000р. вартість продукту на внутрішньому ринку 500 руб., а вартість його аналога на зовнішньому ринку 30 дол. США. Припускається, що ціна продукту на внутрішньому ринку буде зростати щомісячно на 3%, в той час як ціна його аналога закордоном буде зростати на 0,3% за місяць. Співвідношення курсів валют на 01.01.2000р. складає 25 рублів/долар, а темпи росту курсу долара по відношенню до рубля складають 1% за місяць. В якому місяці ціна на продукт перевищить ціну на нього закордонний аналог? Термін проекту – 4 роки.

 

В лютому 2002р.

6.

Аналіз чутливості по варіаціям параметрів

В межах проекту тривалістю 1 рік планується випуск і продаж “Продукту1” в кількості 100 одиниць за місяць по ціні 15 USD за одиницю. Сумарні виробничі витрати на одиницю продукції складають 10 USD, щомісячні загальні витрати - 400 USD. Враховуючи податок на прибуток 35% (виплачується щомісячно), визначити, зміна яких факторів виявляє найбільший вплив на NPV (в порядку зменшення впливу):

1)       Об’єм збуту, ціна  збуту, прямі витрати, загальні витрати;

2)       Ціна збуту, прямі витрати, об’єм збуту,  загальні витрати;

3)       Прямі витрати, ціна збуту, об’єм збуту, загальні витрати;

4)       Ціна збуту, загальні витрати, прямі витрати, об’єм збуту.

 

2)

7.

Аналіз чутливості по ставці дисконту

За умовами попередньої задачі.

В результаті реалізації проекту підприємство хоче отримати чистий приведений прибуток не менше 750 USD. При якій максимально  допустимій ставці дисконту (що розраховується з кроком 5% річних) виконується ця умова? Дисконтування проводиться щомісячно.

 

20%

8.

Показники ефективності інвестицій

Якій сумі краще надати перевагу при ставці дисконтування 9% річних: 5000 руб. сьогодні чи 10000 руб. через 8 років.

 

10000  руб. через 8 років. NPV = 5470 руб.

9.

Календарний план

На момент початку проекту (01.01.2006р.) роботи з будівництва адміністративної будівлі загальною вартістю 1000000 руб. виконані і профінансовані на 61%. Будівництво планують закінчити через 6 міс. Оплата робіт проводиться 25 числа кожного другого місяця рівними частинами. Яку суму в доларах США потрібно мати підприємству на момент початку проекту, щоб без додаткових позик розрахуватись з будівельниками при умові, що курс долара складає 25 руб./дол.. на початок проекту і ріст курсу долара складає 15% за рік. Оподаткування не враховувати, відповідь округлити з точністю до 1000 доларів в найближчий бік. Термін проекту – 1 рік.

 

15067 USD

10.

 

За умовами попередньої задачі визначати нагромаджену амортизацію будівлі до кінця року проекту при загальному терміні амортизації будівлі 50 років.

 

10000 руб.

11.

Стартовий баланс

На початок проекту один з клієнтів підприємства має неоплачені рахунки за продукцію в розмірі 600 дол. США і 27000 руб. Рахунки мають бути сплачені рівними частинами протягом 3 міс. з початку проекту. Визначте суму в рублях, котру отримає підприємство, якщо співвідношення курсів валют на дату проекту 20 руб./дол., а темп росту долара США по відношенню до рубля складає 5% за місяць.

 

 

 

39610 руб.

 

 

12.

Таблиці користувача, методика розрахунку NPV

Підприємство протягом 1-го місяця проекту набуває і запускає обладнання для виробництва продукції, витрачаючи на це 100000 руб. З другого місяця проекту підприємство виготовляє і продає щомісячно 3000 одиниць продукції по ціні 10 руб. за одиницю, при цьому прямі витрати на виробництво одиниці продукції складає 7 руб. Також щомісячно протягом проекту підприємство несе постійні витрати в розмірі 1000 руб. Без врахування оподаткування визначити строк з початку проекту, достатній для отримання чистого прибутку в розмірі не менше 50000 руб., якщо річна ставка дисконтування складає 30%, а крок дисконтування – місяць. Початок проекту 01.01.2008р., строк 5 років.

 

51396,72руб.

26 міс.

(02.2010)

13.

Для розділу “План збуту”

Проект тривалістю 1 рік (початок 01.01.2008р.) передбачає постачання партії товару “Продукт” на суму 125000 грн. з передплатою (авансом) в 30-ти денний термін (постачання в березні 2008р.). Передплата 100%. ПДВ становить 25%, податок з продажу – 5%. Як відображені ці сплати в “Кеш-фло” в рядку “Поступления от продаж” (скільки і в який місяць) та в звіті “Прибутки-збитки”, в рядку “Валовий об’єм продаж” (скільки і коли)? Пояснити різницю.

 

В “Прибутках-збитках” – 100000 грн.

в березні 2008р.

В “Кеш-фло” – 125000 грн. в лютому 2008р.

14.

Рефінансування

Проект тривалістю 3 роки, початок 01.01.2007р. В рамках реалізації проекту планується отримати (залучити) позику 100000 грн. на 2 роки під 48% річних. Відсоткові платежі становлять 12000 грн., сплачуються щоквартально і з урахуванням ставки рефінансування (1-й рік проекту: очікувана ставка рефінансування становить 36%, 2-й рік – 24%, 3-й – 0%).

 

 

 

1-й рік:  9000 грн. – на витрати, 3000 грн. – на прибуток;

2-й рік: 6000 грн. – на витрати, 6000 грн. – на прибуток.

15.

Файл “Пересчет валют”

Підприємство має на гривневому рахунку 150000 грн. та на валютному – 28000 €. Окрім того 20000 грн. знаходиться в касі підприємства, також на руках у співробітників (під звіт) – 5000$.  На дату початку проекту  (01.01.2008) тривалістю 1 рік курси валют були наступними:

1€ = 6,35 грн., 1$ = 5,05 грн.

Необхідно провести перерахунок цих коштів в грошовий еквівалент одної з валют (в грн..) на дату початку проекту.

 

372989,80 грн.

16.

Файл “Счета к получению”

Проект тривалістю 1 рік, початок 01.01.20009р.Підприємство має трьох дебіторів, яким була раніше відвантажена продукція. Вони мають такі фінансові обов’язки:

ü        перший дебітор повинен сплатити 30000 грн. протягом трьох найближчих місяців проекту;

ü        другий – 50000 грн. в шостому місяці проекту;

ü        третій – $10000 в четвертому місяці проекту.

Відобразити цю інформацію в картці “Счета к получению” з терміном погашення заборгованості..

 

 

 

17.

Запаси готової продукції

На момент початку проекту на підприємстві може знаходитись як готова продукція, так і  незавершена, тобто та, що знаходиться в процесі виробництва або на шляху до реалізації. Наприклад: нехай на дату початку проекту (01.01.2008) 50 готових персональних комп’ютерів, вартість одного – 14800 руб., відправлені агенту для реалізації. Окрім того, маються дві партії, що знаходяться на різних стадіях технологічного процесу виробництва:

-          100 персональних комп’ютерів знаходиться в стадії збірки, собівартість – 11840 руб. (80% завершення)

-          100 комп’ютерів собівартістю 2960 руб. (20% завершення).

Податок на майно складає 2% щоквартально. Знайти суму податку на майно і сумарну вартість активів всіх комп’ютерів.

 

Сумарна вартість  активів – 2220000 руб. Податок на майно – 11100 руб.

18.

Файл “Предоплаченные расходы”

За три місяці до початку проекту (тривалістю 1 рік) підприємство зробило передплату 200000 грн. за оренду приміщення на термін 6 місяців. Окрім того, за три місяці до початку проекту була зроблена оплата в розмірі 30000 грн. за інформаційні послуги, що були надані підприємству протягом одного року. Знайти сумарну величину активів по періодах (місяцях) та амортизацію суми передплачених витрат, що проводиться щомісячно рівними долями по мірі їх використання.

 

“Баланс” Сумарна величина активів - 122500грн.

19.

Файл “Незавершенные инвестиции”

Підприємство має недобудований магазин, але планує добудувати в процесі реалізації проекту (через 2 міс.). До початку проекту на будівництво магазину було витрачено 200000 грн., планується витратити ще 700000 грн. Податок на майно – 2%.

Умови:

ü        проект – 1 рік

ü        період амортизації активу – 10 років (120міс.)

ü        тривалість етапу – 2 місяці

ü        лінійна амортизація, ліквідна вартість – 0грн.

ü        списання ПДВ – через амортизацію.

Знайти:

В модулі “Баланс”

  1. “Накопленная амортизация” по періодах та за рік.
  2. “Основные средства”
  3. “Остаточная стоимость основных средств”
  4. “Здания и сооружения”
  5. “Инвестиции в основные фонды”
  6. Податок на майно.

В модулі “Кеш-фло”

  1. “Затраты на приобретение активов”
  2. “Кэш-фло от инвестиционной деятельности”
  3. “Добавочный капитал”.

Проаналізувати: різницю між даними “Баланс” і “Кеш-фло” та “Амортизация” в “Прибыли-убытки”

 

“Накопленная амортизация” (за рік) – 75000грн.

“Основные средства” – 900000грн. тощо.

20.

Файл “Ценные бумаги” (Акції)

Компанія до початку проекту отримала акції спільного підприємства на суму 360000 грн. в якості одного із засновників. Передбачається, що дивіденди будуть на рівні 5% річних. По закінченні  одного року проекту планується продаж цього пакету акцій. Тривалість проекту –2 роки. Визначити процедуру та термін повертання довгострокових інвестицій .

 

14-й місяць проекту, Доходы от инвестиционной деятельности – 1500 грн. щомісячно.

21.

Файл “Кредиты”

Підприємство отримало в банку за 7 міс. до початку проекту 120000 грн. під 10% річних, на термін 12 міс. Кредит має бути погашений в кінці терміну кредитування (віднести до витрат), а проценти сплачуються щомісячно. Таким чином, підприємство має сплачувати якусь суму щомісячно (питання1: яку?). Визначити термін погашення заборгованості, який треба вказати в картці “Пасиви” → “Кредити” (питання2).

Розрахувати:

  1. “Баланс” → “Краткосрочные файлы”
  2. “Кеш-фло” → “Выплаты в погашение займов”
  3. “Кеш-фло” → “Выплаты процентов по займам”
  4. “Прибыли-убытки” → “Проценты по кредитам”

 

Щомісячна сума виплати процентів – 1000грн.

Термін погашення – 5 міс.

 

Действующие акции

АКЦИИ!!!

Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии!

1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %.

2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом!

3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн).

4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.!

  • Амур
    Хочу поблагодарить за всё, Ирина! Она чудесный и справедливый человек! Она была всегда на связи! Было очень оперативно, приятно общаться!!! За 2 года Ирина ни разу не подвела меня! Все работы (курсовая, индивидуальная и дипломная работа) были сданы ...
     
  • Алина
    Ирочка, большое спасибо за курсовую! Защита прошла на отлично, буду Вас всем рекомендовать!!!
     
  • Олег
    Большое спасибо Ирине за помощь с дипломом! Вначале обратился к другим "специалистам", в итоге весь диплом был перечеркнут, исправить они так и не смогли...По совету знакомых обратился к Ирине, она фактически переписала диплом заново, в итоге защита прошла ...