2667. Контрольна робота з дисципліни Фінансовий обік-1, КУРВ
Є виконані Варіант 13, 16, 1, 6, 19, 2, 20, 25, 4, 7, 11, 15, 18, 3, 9, 10
Теоретичні питання
- Визнання та класифікація елементів балансу
- Визнання, визначення та класифікація активів балансу
- Організація бухгалтерського обліку на підприємстві
- Облік касових операцій в національній валюті
- Документальне оформлення касових операцій
- Організація обліку касових операцій
- Облік коштів на рахунках в банку
- Організація обліку запасів та види їх оцінок
- Документальне оформлення наявності та руху запасів
- Облік МШП
- Облік запасів на складі та у бухгалтерії
12. Класифікація та оцінка основних засобів
13. Організація обліку нематеріальних активів
14. Методи нарахування амортизації.
15. Інвентаризація основних засобів та нематеріальних активів
16. Документування наявності та руху основних засобів та нематеріальних активів
17. Облік наявності та руху основних засобів та нематеріальних активів
18. Визнання та класифікація дебіторської заборгованості
19. Порядок використання і формування резерву під сумнівну дебіторську заборгованість
20. Облік розрахунків з підзвітними особами
21. Облік розрахунків із замовниками
- Класифікація фінансових інвестицій
- Первісна оцінка фінансових інвестицій
- Оцінка фінансових інвестицій на дату балансу
- Визнання доходу від фінансових інвестицій
- Оцінка та відображення фінансових інвестицій
- Облік фінансових інвестицій за методом участі у капіталі
- Облік формування витрат операційної діяльності
- Облік формування витрат фінансової діяльності
- Облік формування витрат іншої звичайної та надзвичайної діяльності
Для розв’язання комплексного практичного завдання:
- Відобразити в обліку господарські операції за звітний період (рік) підприємства.
- Здійснити розрахунки:
ü необхідних за умовою задачі сум;
ü суми амортизації основних засобів;
ü собівартості матеріалів, відпущених у виробництво;
ü резерву сумнівних боргів на кінець звітного періоду.
У контрольній роботі обов’язково наводити зміст та порядок проведених розрахунків.
Господарські операції за звітний період (рік)
№ за /п |
Зміст господарської операції |
Сума |
Кореспонденція рахунків |
|
Дебет |
Кредит |
|||
1. |
Оплачений рахунок постачальника за матеріали |
24000 |
|
|
2. |
Включена до складу податкового кредиту сума ПДВ |
? |
|
|
3. |
Оприбутковані матеріали, отримані від постачальника |
? |
|
|
4. |
Відображені розрахунки по податковому кредиту з ПДВ |
? |
|
|
5. |
Відображені послуги з доставки придбаних матеріалів |
1200 |
|
|
6. |
Включена до складу податкового кредиту сума ПДВ |
? |
|
|
7. |
Здійснена оплата транспортній організації за надані послуги з доставки матеріалів |
? |
|
|
8. |
Оприбутковані малоцінні швидкозношувані предмети, терміном використання до 1 року, отримані від постачальника |
600 |
|
|
9. |
Включена до складу податкового кредиту сума ПДВ |
? |
|
|
10. |
Передані у виробництво малоцінні швидкозношувані предмети |
200 |
|
|
11. |
Оприбутковані малоцінні предмети, терміном використання більше року, отримані від постачальників |
1800 |
|
|
12. |
Включена до складу податкового кредиту сума ПДВ |
? |
|
|
13. |
Витрати підприємства по доведенню МШП, терміном використання більше року, до робочого стану: |
|
|
|
- заробітна плата робітників |
100 |
|
|
|
- збір на обов’язкове державне пенсійне страхування |
? |
|
|
|
- збір на обов’язкове соціальне страхування з приводу тимчасової втрати працездатності |
? |
|
|
|
- збір на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття |
? |
|
|
|
- збір від нещасного випадку на виробництві |
? |
|
|
|
14. |
Передані у виробництво малоцінні активи, терміном використання більше року |
900 |
|
|
15. |
Нараховано знос у розмірі 50 % вартості переданих МШП, терміном використання більше року |
? |
|
|
16. |
Списані матеріали на виробництво продукції |
?* |
|
|
17. |
Вироблена та оприбуткована готова продукція |
8000 |
|
|
18. |
Реалізована частина готової продукції та нарахований дохід |
7800 |
|
|
19. |
Нараховані податкові зобов’язання з ПДВ |
? |
|
|
20. |
Списана собівартість готової продукції |
3100 |
|
|
21. |
Повернені з виробництва МШП, терміном використання до року, та їх собівартість включена до складу доходу від іншої операційної діяльності |
50 |
|
|
22. |
Надійшла оплата від покупця: |
|
|
|
- за відвантажену продукцію |
? |
|
|
|
- за продукцію, що підлягає відвантаженню |
1200 |
|
|
|
23. |
Нараховані податкові зобов’язання в частині отриманої передоплати |
? |
|
|
24.
|
Відображені витрати виробництва: |
|
|
|
а) заробітна плата виробничого персоналу |
4000 |
|
|
|
б) нарахування на заробітну плату виробничого персоналу: |
|
|
|
|
- збір на обов’язкове державне пенсійне страхування |
? |
|
|
|
- збір на обов’язкове соціальне страхування |
? |
|
|
|
- збір на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття |
? |
|
|
|
|
- збір від нещасного випадку на виробництві |
? |
|
|
|
в) знос основних засобів, що беруть участь у виробничому процесі |
?** |
|
|
25. |
Відображені адміністративні витрати: |
|
|
|
а) заробітна плата адміністративного персоналу |
1000 |
|
|
|
б) нарахування на заробітну плату адміністративного персоналу: |
|
|
|
|
- збір на обов’язкове державне пенсійне страхування |
? |
|
|
|
- збір на обов’язкове соціальне страхування з приводу тимчасової втрати працездатності |
? |
|
|
|
- збір на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття |
? |
|
|
|
- збір від нещасного випадку на виробництві |
? |
|
|
|
в) знос основних засобів адміністративного призначення |
?** |
|
|
|
г) податки і збори: - комунальний податок |
20 |
|
|
|
26. |
Утримані: |
|
|
|
а) збір на обов’язкове державне пенсійне страхування (1%) |
? |
|
|
|
б) збір на обов’язкове соціальне страхування на випадок безробіття |
? |
|
|
|
в) збір на обов’язкове соціальне страхування з приводу тимчасової втрати працездатності (0,25%) |
? |
|
|
|
г) прибутковий податок (умовно) |
100 |
|
|
|
27. |
Виданий під звіт аванс на відрядження працівнику апарату управління |
100 |
|
|
Действующие акцииАКЦИИ!!!Рады представить Вам наши акции, с помощью которых Вы сможете значительно сэкономить Ваши денежки и отлично подготовиться к сессии! 1. Акция «Копилка». Мы ценим постоянных клиентов и предлагаем им постоянные скидки! Все наши клиенты, которые заказывают хотя бы одну работу в каждую сессию, получают постоянную личную скидку на все последующие заказы - 10 %. 2. Акция «Экономь много»! Супер предложение! Закажи 2 диплома и получи скидки 300 грн. на каждый диплом! 3. Акция «Приводи друзей!» Расскажи о нас другу, приводи его к нам и получишь 50 грн. (если друг сделает заказ работ на сумму не меньше 200 грн). 4. Акция «Летом диплом на шару!» Только летом у Вас есть возможность заказать диплом за 1500 грн.! Новые работы
|