2672. Контрольна з інформатики, КНУТД, варіант 1
Зміст
Завдання 1. Робота з таблицями і побудова графіків засобами MS Excel 3
Варіант 1
Створити і заповнити конкретними числами таблицю:
Витрати матеріалів за 2012 рік
|
Ціна |
Кількість |
Вартість |
В т.ч.ПДВ (20%) |
1 квартал |
|
|
|
|
2 квартал |
|
|
|
|
3 квартал |
|
|
|
|
4 квартал |
|
|
|
|
Всього |
|
|
|
|
Завдання:
1) Побудувати діаграму структури витрат по кварталах (загальна вартість і в т.ч. ПДВ).
2) Побудувати діаграму кількості матеріалів по кварталах.
Розв’язання: 3
Завдання 2. Розв’язання задач статистичного аналізу в MS Excel 5
Завдання:
На основі статистичних даних про прибуток (У) та інвестиції (Х) деякого підприємства:
1. Побудувати лінійну однофакторну регресійну модель;
2. Побудувати графіки реальних і прогнозних даних;
3. Побудувати лінію тренда і рівняння з оцінкою параметрів;
4. Виконати прогноз Y на наступний період вважаючи, що Х17=(8+ N) з використанням функцій ТЕНДЕНЦИЯ і ПРЕДСКАЗ;
4. Зробити висновок.
Вихідні дані (в умовних одиницях) наведені в таблиці (N - номер варіанту).
Розв’язання: 5
Завдання 3. Створення бази даних у MS Access. 9
Завдання
1. Створення таблиць та зв’язків між ними, запитів до таблиць.
1.1.Створити базу даних та назвати її «База_даних_прізвище користувача».
1.2.Створити в базі даних структуру таблиці "Анкета".
Список полів таблиці «Анкета» |
|
1. |
Прізвище ім’я по-батькові [ПІБ] |
2. |
Адреса (місто) [Адр] |
3. |
Посада [Посад] |
4. |
Форма навчання [Фор] |
5. |
Код спеціальності [Код] |
6. |
Оклад [Окл] |
Ввести інформацію таблицю «Анкета» (не менш 10 записів).
ПІБ |
Адр |
Посад |
Фор |
Код |
Окл |
Петров А. |
Київ |
менеджер |
заочна |
33 |
1500 грн. |
Маршал В. |
Харків |
директор |
стаціонар |
22 |
6000 грн. |
|
|
|
|
|
|
1.3. Створити нову таблицю "Спеціальність".
Список полів таблиці «Спеціальність»
|
|
1. |
Код спеціальності |
2. |
Спеціальність |
3. |
Факультет |
Ввести інформацію таблицю «Спеціальність» (не менш 5 записів).
Код |
Спец |
Факультет |
11 |
Економічна кібернетика |
ФЕБ |
22 |
Технолог трикотажу |
ТЛП |
33 |
Менеджер |
ФЕБ |
44 |
Маркетинг |
ФЕБ |
55 |
Технолог взуття |
ТЛП |
1.4. Встановити зв'язки між таблицями “Анкета” і "Спеціальність".
1.5.Створити наступні запити:
А) Вивести на екран прізвища студентів заочної форми навчання.
Б) Вивести на екран студентів: прізвище яких починається на літеру М, проживають в м. Києві, навчаються на факультеті ФЕБ.
В) Вивести на екран прізвища студентів, які працюють менеджерами і мають оклад більше або дорівнює 1500 грн. та отримують спеціальність менеджер.
2.Створення форм та звітів, сортування та фільтрація даних.
Використовуючи створену в завданні 1 базу даних «База_даних_прізвище користувача» виконати наступні завдання.
2.1. Створити форму з підлеглою формою (у головній формі використовувати дані з таблиці "Спеціальність", а в підлеглої – з таблиці “Анкета”).
2.2. Створити форму Анкета на основі табл. «Анкета». Вміти виконувати сортування та фільтрацію даних таблиці в формі:
а) поле ПІБ сортувати за зростанням (видалити сортування);
б) поле Окл сортувати за спаданням (видалити сортування);
в)в полі Фор виконати фільтрацію даних так, щоб отримати інформацію про студентів тільки заочної форми навчання;
г) в полі Адр виконати фільтрацію даних так, щоб отримати інформацію про студентів, які мешкають в місті Києві.
2.3. (Звіт з даними з різних таблиць).
Створити звіт з даних таблиць “Спеціальність” і “Анкета”, згрупувавши дані по факультетах і розташувавши їх усередині угруповання за абеткою по прізвищах. Назвати отриманий звіт як «Звіт_дані_факультет».
2.4. (Звіт з підсумковими даними).
Створити звіти з даних таблиць “Спеціальність” і “Анкета”, згрупувавши по спеціальностям дані про прізвища й оклади і визначити підсумкові значення по полю “Оклад”: а) суму; б) середнє; в) мінімальне; г) максимальне. Назвати отриманий звіт як «Звіт_дані_оклад »
3.Створення діаграм, макросів, кнопкових форм.
3.1. Створити запит, в якому занесіть поля “Прізвище”, “Факультет”, “Оклад” з відповідних таблиць (назва запиту «Запит_Піб_фак_окл»). По отриманому запиту побудувати діаграму (гістограму, яка відображувала б „Оклад” в залежності від „Прізвища”). Назвати створену форму «Форма_Діаграма».
3.2. Створити макроси:
1) «Закрити_бд», 2) «Відкрити_табл_Анкета»,
3) «Відкрити_Звіт_дані_оклад», 4) «Відкрити_запит_А».
3.3. У формі “Анкета_подчин_форма” розмістити чотири кнопки виклику створених раніше макросів 1- 4.
Розв’язання: 11
Список використаної літератури. 19