2710. Курсова робота з маркетингу на тему: Сегментація ринку молока, НАУ
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. СЕГМЕНТАЦІЯ В СИСТЕМІ МАРКЕТИНГУ
1.1. Поняття, основні методи та необхідність проведення сегментації 6
1.2. Особливості сегментації ринку споживчих товарів 15
1.3. Особливості сегментації ринку товарів виробничого призначення 20
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ТЕНДЕНЦІЙ РОЗВИТКУ РИНКУ МОЛОКА УКРАЇНИ
2.1. Дослідження динаміки зміни валових показників ринку молока 22
2.2. Аналіз цінових тенденцій на ринку молочної продукції України 28
РОЗДІЛ 3. СЕГМЕНТАЦІЯ РИНКУ МОЛОКА УКРАЇНИ
3.1. Сегментація ринку молока за основними товаровиробниками 34
3.2. Сегментація ринку молока за споживачами 42
3.3. Дослідження маркетингових каналів розподілу 49
ВИСНОВКИ 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 57