2719. Курсова робота з дисципліни Економіка та менеджмент підприємства на тему: Стратегія розвитку підприємства готельного господарства
ЗМІСТ
ВСТУП
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ОСНОВИ ДОСЛІДЖЕННЯ ПРОЦЕСУ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВ ГОТЕЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
1.1. Методологічні підходи до формування стратегії розвитку підприємств
1.2. Фактори розвитку суб’єктів підприємницької діяльності
готельного господарства та методичний інструментарій їх оцінки
РОЗДІЛ 2. АНАЛІТИЧНА ОЦІНКА ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ
РОЗВИТКУ ГОТЕЛЮ “HYATT”, М. КИЇВ
2.1. Загальна характеристика та аналіз фінансово-господарської
діяльності готелю “HYATT”
2.2. Економічна оцінка внутрішнього середовища готелю
2.3. Оцінка впливу зовнішнього середовища на формування та реалізацію
стратегії розвитку готелю
РОЗДІЛ 3. ЗАСАДИ ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ГОТЕЛЮ “HYATT”, М. КИЇВ
3.1. Напрями та завдання стратегічного розвитку готелю
3.2. Обґрунтування вибору стратегії розвитку готелю “HYATT”
3.3. Реалізація стратегії розвитку підприємства та оцінка її ефективності
ВИСНОВКИ
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ
ДОДАТКИ