2764. Курсова робота на тему: Управління PR-технологіями підприємства ресторанного бізнесу, КНТЕУ
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИКО-МЕТОДОЛОГІЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ ДІЛОВОЮ РЕПУТАЦІЄЮ ПІДПРИЄМСТВА РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ 6
1.1. Сутність та значення PR в системі управління підприємством 6
ресторанного бізнесу. 6
1.2. Значення нематеріальних активів у досягненні результативності 12
ресторанного бізнесу. 12
1.3. Зарубіжний досвід PR технологій і інноваційна практика. 18
РОЗДІЛ 2. ОСОБЛИВОСТІ PR ЯК ТЕХНОЛОГІЇ УПРАВЛІННЯ ПІДПРИЄМСТВОМ РЕСТОРАННОГО БІЗНЕСУ «ЗАМОК» (м.КИЇВ) 22
2.1. Дослідження інструментів PR-технологій управління підприємством 22
ресторанного бізнесу. 22
2.2. Дослідження показників формування ділової репутації підприємства 22
ресторанного бізнесу. 27
2.3. Аналіз впливу факторів на імідж ресторану. 36
РОЗДІЛ 3. ВДОСКОНАЛЕННЯ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ PR-ОМ В РЕСТОРАНІ 44
3.1. Маркетинговий план ресторану “Замок”. 44
3.2. Шляхи розвитку ПП “Замок” за рахунок інноваційних PR-технологій. 49
3.3. Економічна ефективність запропонованих заходів. 55
ВИСНОВОК.. 55
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 65