2798. Курсова робота на тему: Туристично-маркетингова політика як передумова розвитку туристичного бізнесу в Туреччині, НАУ
ЗМІСТ
Вступ. 3
I. Теоретико-методологічні засади дослідження туристично-маркетингової політики держави як передумови розвитку туристичного бізнесу. 6
1.1. Туристична політика держави: сутність, значення, склад, ефективність 6
1.2. Маркетингова політика як складник туристичної політики держави 12
1.3. Методологічні засади дослідження. 15
II. Ресурсна база для розвитку туризму в Туреччині 18
2.1. Класифікація туристичних ресурсів. 18
2.2. Природно-рекреаційні ресурси. 18
2.3. Культурно-пізнавальні ресурси. 19
2.4. Подієві ресурси. 23
III. Особливості розвитку туризму та географії туристичної галузі в Туреччині 33
3.1. Динаміка розвитку туризму в Туреччині 33
3.2. Розвиток матеріально-технічної бази туризму в Туреччині 33
3.3. Чинники та територіальна організація туризму в Туреччині 39
IV. Особливості туристично-маркетингової політики Туреччини 46
4.1. Особливості та взаємовідносини туристичної політики Турецької республіки 46
4.2. Особливості та основні форми маркетингової політики в галузі туризму в Туреччині 52
4.3. Українсько-Турецькі туристичні зв’язки. 54
4.4. Перспективи розвитку туризму Туреччини та його маркетингової підтримки 56
Висновки. 62
Література. 65
Додатки. 69