2799. Дипломна робота на тему: «Інформаційні технології в комунікаційній діяльності ресторану «Тарєлка»
ЗМІСТ
стор.
ВСТУП.. 7
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ ЗАСТОСУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В КОМУНІКАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА.. 12
1.1. Сутність та значення інформаційних технологій в управлінні підприємствами ресторанного господарства. 12
1.2. Види інформаційних технологій в комунікаційній діяльності підприємств ресторанного господарства. 25
1.3. Методичні підходи до оцінки ефективності застосування інформаційних технологій в комунікаційній діяльності підприємств ресторанного господарства 33
Висновки до розділу 1. 42
РОЗДІЛ 2. ОЦІНКА ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ В КОМУНІКАЦІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ РЕСТОРАНУ «ТАРЄЛКА», М.КИЇВ 44
2.1. Аналіз застосування інформаційних технологій в рекламній діяльності підприємства 44
2.2. Дослідження впливу інформаційних технологій на зв’язки ресторану з громадськістю 62
2.3. Оцінка рівня автоматизації комунікаційної діяльності ресторану 72
Висновки до розділу 2. 78
РОЗДІЛ 3. УДОСКОНАЛЕННЯ КОМУНІКАЦІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ РЕСТОРАНУ «ТАРЄЛКА», М.КИЇВ ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ 80
3.1. Основні напрями удосконалення комунікаційної діяльності за допомогою інформаційних технологій. 80
3.2. Обгрунтування заходів щодо удосконалення комунікаційної діяльності ресторану із застосуванням інформаційних технологій. 87
Висновки до розділу 3. 102
ВИСНОВКИ.. 105
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 110
ДОДАТКИ………………………………………………………………………122