2806. Курсова робота на тему: Взаємозв'язок базової стратегії конкуренції та конкурентних переваг у сфері ресторанного господарства
ЗМІСТ
ВСТУП 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТНОЇ ПОВЕДІНКИ ТА КОНКУРЕНТНИХ ПЕРЕВАГ ПІДПРИЄМСТВА
1.1. Дослідження сутності та особливостей формування конкурентної
поведінки підприємства 5
1.2. Система та процес управління конкурентною поведінкою підприємства 11
1.3. Поняття, способи досягнення та чинники конкурентних переваг 17
РОЗДІЛ 2. АНАЛІЗ ОСНОВНИХ РЕЗУЛЬТАТІВ ДІЯЛЬНОСТІ
РЕСТОРАНУ ТА ФАКТОРІВ ВПЛИВУ КОНКУРЕНТНОГО
СЕРЕДОВИЩА (НА ПРИКЛАДІ ТОВ «ЯХТА»)
2.1. Організаційно-економічна характеристика ТОВ «Яхта» 30
2.2. Аналіз показників товарообороту 33
2.3. Дослідження факторів впливу конкурентного середовища 43
РОЗДІЛ 3. ФОРМУВАННЯ СТРАТЕГІЇ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА
3.1. Розробка стратегії та заходів з підвищення конкурентоспроможності ТОВ «Яхта» 54
3.3. Застосування сучасних інформаційних технологій з метою
підвищення ефективності діяльності ТОВ «Яхта» 61
ВИСНОВКИ ТА ПРОПОЗИЦІЇ 66
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ 69
ДОДАТКИ 73