2823. Курсова робота на тему: Аналіз у системі стратегічного управління, НУХТ
ЗМІСТ
ВСТУП.. 3
РОЗДІЛ 1. ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ ПРОВЕДЕННЯ СТРАТЕГІЧНОГО АНАЛІЗУ 5
1.1. Сутність, види та метод стратегічного аналізу. 5
1.2. Інструментарій та етапи здійснення стратегічного аналізу. 10
РОЗДІЛ 2. СТРАТЕГІЧНИЙ АНАЛІЗ ДІЯЛЬНОСТІ ПАТ «ЖИТОМИРСЬКИЙ МАСЛОЗАВОД». 14
2.1. Загальна характеристика ПАТ «Житомирський маслозавод» 14
2.2. Аналіз основних техніко-економічних показників. 17
2.3. Аналіз фінансового стану ПАТ «Житомирський маслозавод» 18
2.4. Стратегічний аналіз макро- та проміжного середовища ПАТ «Житомирський маслозавод». 25
2.5. Аналіз мікросередовища ПАТ «Житомирський маслозавод» 33
2.6. Загальна оцінка стратегічного стану ПАТ «Житомирський маслозавод» 44
РОЗДІЛ 3. НАПРЯМКИ ВДОСКОНАЛЕННЯ СТРАТЕГІЇ РОЗВИТКУ ПІДПРИЄМСТВА 47
ВИСНОВКИ.. 58
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ.. 63
ДОДАТКИ.. 67