2824. Контрольна робота з маркетингу, НУХТ
ЗМІСТ
1. Концепція управління маркетингу ДП «ПАТ «Київхліб» Хлібокомбінат № 10 3
2. Склад маркетингового середовища ДП «Хлібокомбінат № 10» 6
3. Сильні та слабкі сторони ДП «ПАТ «Київхліб» Хлібокомбінат № 10 12
4. «Дерево цілей» ДП «ПАТ «Київхліб» Хлібокомбінат № 10. 14
5. Склад господарського портфеля ДП «ПАТ «Київхліб» Хлібокомбінат № 10 18
6. Сітка розвитку товару і ринку для ДП «Хлібокомбінат № 10» 22
7. Напрями зростання ДП «Хлібокомбінат № 10». 25
8. Ширина і глибина асортименту продукції підприємства. 27
9. Канали розподілу продукції ДП «ПАТ «Київхліб» Хлібокомбінат № 10 32
10. Методи просування продукції ДП «ПАТ «Київхліб» Хлібокомбінат № 10 33
Список використаних джерел. 34
ДОДАТКИ.. 35