2872. Дипломна робота на тему: “Управління маркетинговими комунікаціями”, КНТЕУ
ЗМІСТ
ВСТУП ………………………………………………………………………….... |
7 |
|
РОЗДІЛ 1 |
ТЕОРЕТИЧНІ ЗАСАДИ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИ-МИ КОМУНІКАЦІЯМИ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ РЕСТОРАННОГО ГОСПОДАРСТВА ………………................. |
12 |
1.1. |
Поняття, сутність та значення маркетингових комунікацій в діяльності підприємств ресторанного бізнесу ………...………...... |
12 |
1.2. |
Характеристика процесу управління маркетинговими комунікаціями підприємств ....................................................…….. |
22 |
1.3. |
Методичні підходи до оцінки ефективності управління марке-тинговими комунікаціями підприємств ресторанного бізнесу ….. |
30 |
|
Висновки до розділу 1 ……………………………………………… |
39 |
РОЗДІЛ 2 |
ОЦІНКА ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГО-ВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ РЕСТОРАНУ “ЗАМОК”, c. Хотянівка ……….…………..………..................................... |
41 |
2.1. |
Характеристика системи маркетингових комунікацій підприємства .………..…...………………......................................... |
41 |
2.2. |
Дослідження процесу управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві …..................................................... |
52 |
2.3. |
Аналіз ефективності управління маркетинговими комунікаціями на підприємстві …............................................................................... |
61 |
|
Висновки до розділу 2 ……………………………...……………..... |
67 |
РОЗДІЛ 3 |
ЗАХОДИ ЩОДО ПІДВИЩЕННЯ ЕФЕКТИВНОСТІ УПРАВЛІННЯ МАРКЕТИНГОВИМИ КОМУНІКАЦІЯМИ РЕСТОРАНУ “ЗАМОК”, C. ХОТЯНІВКА ……………............... |
70 |
3.1. |
Удосконалення управління маркетинговими комунікаціями підприємства ....................................................................................... |
70 |
3.2. |
Обґрунтування рекламного бюджету та оцінка ефективності запропонованих заходів .................................................................... |
78 |
|
Висновки до розділу 3 ……………………………...……………...... |
88 |
ВИСНОВКИ …………………………………………………………….………... |
90 |
|
СПИСОК ВИКОРИСТАНИХ ДЖЕРЕЛ ……………………………….…….. |
96 |
|
ДОДАТКИ ………………………………………………………………………... |
104 |